Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen iloinen koska minulla ei ole velkoja enkä ole velkaa yhdellekkään

Vierailija
24.02.2023 |

Velan ottaminen on tyhmintä mitä voi tehdä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo sinulle riittää ilon aiheeksi niin mikäs siinä.

Vierailija
2/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut siis kaupungin kopperossa vuokralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö meinaat? Mulla oli velalla ostettu asunto, jonka arvoi nousi sellaiset mukavat 80 000€ viidessä vuodessa. En äkkiä keksi, mikä muu olisi ollut yhtä tuottavaa kuin velan otto :D

Vierailija
4/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilman velkaa kykene ansaitsemaan isoja rahoja. Menee pisnekset nappikaupaksi ilman velkaa yrittäessä. Minulla on paljon velkaa ja paljon rahaa.

Vierailija
5/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä tilanne, onneksi olkoon!

Vierailija
6/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia ottaa asunto- tai sijoituslainaa kuin syömälainaa. Minulla olisi omaisuutta vain murto-osa siitä mitä nyt, jos asuisin vuokralla tai olisin yrittänyt säästää asunnon hinnan ennen ostamista.

Vierailija
7/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilman velkaa kykene ansaitsemaan isoja rahoja. Menee pisnekset nappikaupaksi ilman velkaa yrittäessä. Minulla on paljon velkaa ja paljon rahaa.

Tuo ei ole totta, oikealla asenteella ja tahdonvoimalla voit saada paljon rahaa ilman velan ottoa. Sinäkin voit olla maailman rikkain jos haluat, kaikilla on mahdollisuus siihen.

Vierailija
8/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tapahtuu sisään- ja uloshengitys kerrallaan. Vatsa kertoo milloin pitää syödä. Lihakset kertovat milloin pitää levätä. Jos on kylmä, mene lämpimään. Jos on kuuma, mene viileään. Kun pieru haisee liikaa, on aika suihkun. Niin se käy.

Vierailija
9/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut siis kaupungin kopperossa vuokralla.

Se että minulla ei ole velkaa ei tarkoita yhtään mitään sen suhteen missä asun ja asunko vuokralla tai en

Vierailija
10/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä tapahtuu sisään- ja uloshengitys kerrallaan. Vatsa kertoo milloin pitää syödä. Lihakset kertovat milloin pitää levätä. Jos on kylmä, mene lämpimään. Jos on kuuma, mene viileään. Kun pieru haisee liikaa, on aika suihkun. Niin se käy.

Ja jos sinä et ole syönyt, niin se ei tarkoita että sinulla on nälkä, nälkä on silloin kuin olet kyvytön tekemään asioita mitä sinun pitäisi saada aikaiseksi ja silloin sinun pitää syödä että saat energiaa

Vierailija
11/11 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö meinaat? Mulla oli velalla ostettu asunto, jonka arvoi nousi sellaiset mukavat 80 000€ viidessä vuodessa. En äkkiä keksi, mikä muu olisi ollut yhtä tuottavaa kuin velan otto :D

Olen sitä mieltä että jos voi ostaa kodin lainalla missä ei ole korkoja ja jos maksaa tehokkaasti velkaa niin se on ihan erillaista velkaa kuin jos olisi kodin lisäksi viellä auto ja kesämökki veloissa