Mikä on Kauhein kokemus joka sulle on käyny?
Itse tarvin aikaa pohtia hetken. ehkä yks väkivaltakokemus.
Kommentit (42)
jos ihminen on oven välissä on ovi auki... tajuutsä!
Äähh, en jaksa kinata teidän kanssa. Usein kuulee kun mummot huutaa kuskeille että et sitten lähde liikkeelle kun olen vielä oven välissä niin kyllä kaikki kuskit on mummoille vaan todennut että ei auto lähde liikkeelle jos ovet on auki. Ja nykyään on näissä uusissa hienoissa busseissa automaattisesti sulkeutuvat ovet (on ollut viimeiset 10 vuotta) eli kuskit eivät ole niiden sulkemisesta vastuussa. Jos mekanismi on rikki niin ovi saattaa sulkeutua liian aikaisin ja näin jättää jonkun väliin tai jos bussista noustaan liian hitaasti pois ja optinen silmä on sitä mieltä että mitään ei ole ovien tiellä niin ne saattaa sulkeutua vaikka joku vielä roikkuisi ovien välissä.
Tai edes mikään " normaaliin" verrattava kupru elämässä. Sellainen ihminen on mielisairas ja tämä mies johon valitettavasti sekaannuin, oli vakava tapaus.
Sellaisen ihmisen kanssa menee todellisuudentaju aivan täysin, maailma vääristyy. Itse tajusin miten pahaksi tilanne oli mennyt vasta sitten, kun ymmärsin hautovani itsemurha-ajatuksia.
Kaikki, joilla on/ollut läheinen suhde ihmiseen, jolla on vakavia mielenterveysogelmia, tietävät kyllä mistä puhun.
narsisti ex mies sekä vakavasti sairas lapsi hänen kanssaan, en voi verratakkaan näitä kahta toisiinsa.
tai verrata kokemuksia keskenään!
Vierailija:
tosilla kuolee lapset,ihan kamalaa,
onnelliset ne joiden pahin kokemus on narsistinen mies ja miehen pettäminen!
mut hei ei joka paikassa suomessa ole näitä hienoja laitteita.. ootko koskaan istunut Salmelan bussissa (esim. Kemi-Tornio väli). Bussit ovat varmasti vuodelta 1960.. Huomaa niin eron kun Haaparannasta nousee ruotsalaiseen bussiin.=D Ulkomaalaiset tätä monesti nauraakin kun menevät tätä väliä.
Ehdottomasti abortti.
Ja toinen kamala juttu oli kun jouduin soittaan läheiselle ystävälle ambulanssin ja poliisit paikalle, kun hänet raiskattiin.
Ollaanpas sitä nyt pahalla päällä:)
mutta tämä ei ihan tainnut olla bussikeskustelu...
Isäni vakava sairastuminen jokunen vuosi sitten, meinasi menehtyä hoitovirheeseen.
Täällä toinen maho : (
Oli kyllä kauheeta kuulla se tuomio. Silloin se oli pahinta mitä voi olla - nyt mulla on 2 lasta lahjoitetuilla munasoluilla, joten en enää sure biologisten lasten puuttumista. Jaksamista sulle.
Ensinnäkään, lääkäri ei meinannut millään löytyä oikeeta paikkaa, sohi hermoihin MONTA kertaa, josta seurauksena pienet sähköiskumaiset tunnelmat....
toisekseen, selkä oli ihan VITUN kipee pari viikkoa sen jälkeen.
Ja sitten se päänsärky seuraavana päivänä!!!
Never again!! Synnyttäminenkin oli lastenleikkiä tuohon verrattuna!!!!
Vierailija:
tosilla kuolee lapset,ihan kamalaa,
onnelliset ne joiden pahin kokemus on narsistinen mies ja miehen pettäminen!
Läheisistäni ovat kuolleet vain vanhat ihmiset, joiden taisi olla jo parempikin kuolla. Seurustelin kaksi kertaa (saman!) psykopaatin kanssa, mutta pahin, mitä siitä jäi, oli lievä epäluottamus ihmisiin ja muutama tonni velkaa. Kerran olen tosissani pelännyt kuolevani, yhdellä idänreissulla ylittäessäni jokea, mutta enpä kuollut. Kerran samoin idänreissulla iso musta mies yritti ottaa ja napata mut autoon, jossa odotteli pari kaveria lisää, mutta pääsin karkuun.
Luulenpa, että henkisesti kamalimpia kokemuksia ovat olleet muutamat vähän liian perusteelliset kännit ts. niiden jälkimainingit, sekä ne kerrat, kun olen loukannut rakkaita ihmisiäni kammottavasti.
Oma kauhein varmaankin se kun kotiini yritettiin murtautua kun olin yksin kotona. Pari päivää aiemmin oli tultu ikkunasta sisään ja samassa yhteydessä varastettu mm. avain ja laturi ja muuta pientä. Varmaan jotkut narkkarit katsoneet että tänne tullaan takas. Yrittivät sitten avaimilla sisään ja samassa yhteydessä tajusin, että kännykän laturi oli varastettu. Onneksi netissä oli yksi tuttu vielä online klo 2 yöllä ja hän soitti poliisit, toiselta puolelta Suomea siis. Enpä tiedä mitä olis tapahtunut jos ei lukkoja olisi vaihdettu tuossa välissä. Kun poliisit tulivat paikalle niin murtautujat oli jo hävinneet mutta rappukäytävästä löytyi jotain ruiskuja.
ala-asteen ajan jatkunut kiusaaminen oli sellainen pidempiaikainen painajainen. Yksittäiset kiusaamistilanteetkin olen aika hyvin saanut suljettua muistoistani pois.
on kyllä todella kamalaa lähipiirissä. sitä ei voi ymmärtää miten ihminen jonka luulee tunteneensa vuosia, onkin joku ihan muu, ihan kun niitä vuosia ei olisi ollut tai sitä ihmistä ainakaan. miten paljon semmoinen ihminen vie ympäristöstään, tuo ahdistusta ja tuskaa, saa muut tuntemaan syyllisyyttä, itsensä alhaiseksi maan matoseksi. imee itseensä läheistensä energian. se on käsittämätöntä, kamalaa, ja ei sitä voi ymmärtää jos tämmöistä tapausta ei ole tuntenut.
taitaa olla pahinta tällä hetkellä
Ja sen jälkeen kuulla että minut on raiskattu pahoinpidelty ja yritetty tappaa. Olin ollut kuolleena jonkun minuutin.
siitä n.7vuoden käräjät. Toinen vapauden riisto,jolloin olin autossa tahtomattani pistooli ohimolla, pitkä tarina. Tieto äitini vakavasta sydänsairaudesta.. onhan noita...
Mitä unettomia öitä sitä viettikään ennenkuin uskalsi testin tehdä.. positiivista näytti ja sen jälkeen helpotti kun tiesi mitä tehdä.