Mikä on Kauhein kokemus joka sulle on käyny?
Itse tarvin aikaa pohtia hetken. ehkä yks väkivaltakokemus.
Kommentit (42)
kuulla kunniansa kyydissä olleilta silminnäkijöiltä....
Niin virheellisesti se kuski toimi!!!
Vierailija:
Olin bussilla liikenteessä kun esikoinen oli ihan pieni. Silloin ei vielä paljon ollut matalalattiaisia busseja. Kun oltiin minun pysäkilläni kiipesin ulos ottamaan vaunuja vastaan ja avulias kanssamatkustaja nosti bussin sisällä. Kun vaunut olivat oviaukossa bussikuski läväytti ovet kiinni ja lähti ajamaan! Minä juoksin bussin rinnalla kannatellen vaunuja reunasta pystyssä. Matkustajat sisällä huusivat kuskille, että pysäytä, pysäytä! Bussi ajoi varmaan 20-50 metriä ennen kuin kuski tajusi tilanteen ja pysähtyi. Kun sain vaunut ulos, olin varmaan shokissa, sillä lähdin vain kävelemään pois, enkä tajunnut sanoa mitään. Vieläkin pulssi nousee ja hiki kohoaa otsalle, vaikka tapauksesta on jo monta vuotta.
kun busseissa on ns. ovijarru eli jos on joku ovi auki ei bussi lähde eteenpäin vaikka kuski seisoisi kaasupolkimen päällä.
Just eilen viimeksi kuski jätti vaunut oven väliin ja lähti ajamaan. Ei onneksi ehtinyt pidempään kuin 10 m, mutta näin vain kauhun äidin silmissä.
lääkärin diagnoosi: lapsellanne on diabetes! sai kyllä aikaan sellaisen tunnetilan, että tuskin koskaan unohtuu.
Vierailija:
Just eilen viimeksi kuski jätti vaunut oven väliin ja lähti ajamaan. Ei onneksi ehtinyt pidempään kuin 10 m, mutta näin vain kauhun äidin silmissä.
Taisi bussi olla sitten vuosimallia ennen käpysotaa?
Tuosta on onneksi jo melkein 20v aikaa, täysin hullu tyyppi.
Lasten kanssa ei ole sattunut, luojan kiitos, mitään vakavampaa! *koputtaapuuta*
Monta kertaa ollut niin että bussi lähtenyt ajamaan ja väliovet täysin auki. Siinäpä sitten mammat on vaunuistaan yrittäneet kiinni pitää ennen kuin kuski huomannut..
Vierailija:
Monta kertaa ollut niin että bussi lähtenyt ajamaan ja väliovet täysin auki. Siinäpä sitten mammat on vaunuistaan yrittäneet kiinni pitää ennen kuin kuski huomannut..
Ainakin Tampereella on bussit näitä ovijarrullisia eli täällä tätä ei voi tapahtua.
t. bussikuskin vaimo
jos jossain on toimiva systeemi noiden bussien kanssa; joka paikassa ei tunnu olevan.
Ei bussit lähde liikkeelle jos ovet ovat auki. Kuski on laittanut oven kiinni, vaikka kaikki matkustajat eivät ole vielä päässeet ulos ja näin lähetty liikkeelle matkustaja oven välissä
pystyy ajaan ovet auki...
been there.
tosin aikaa siitä kun viimeks oon tämmösessä kyydissä tai yleensäkään bussissa ollu, on noin kaks vuotta, että en osaa sanoa tämän päivän busseista:) en onneks koskaan oo nähny,että kukaan olis ovien väliin jäänyt...
lapsellasi on vakava sydänvika, ja ne kaikki leikkaukset kun olen kirkuvan lapsen joutunut antamaan kirurgien käsiin ja tyttö huutaa äiti en halua mennä...lisää tulossa
Lisäksi oli vielä väkivaltainen ja pahasti alkoholisoitunut.
Ihme on, että selvisin ulos siitä suhteesta enkä ole kaikesta huolimatta menettänyt uskoani ihmisiin. Vielä yli kymmenen vuoden jälkeen ahdistaa ja hävettää.
hätäkeskuksen kanssa puhuminen, ambulanssin odottelu, lapsen kuolleeksi toteeminen, ja kaikki vielä vieraalla kielellä. Ehdottomasti kauheinta, harva asia oikeastaan enää tuntuu niin kovin vaikealta sen jälkeen.
Ei tule mitään mieleen.. toisaalta äitini kuoli kun olin 4-vuotias, mutta olin niin pieni, etten ole äitiä koskaan kaivannut myöhemmin. Isä nimittäin on ollut maailman paras :)
Eli sillai aika vähällä olen selvinnyt, mutta kyllä vieläkin ajoittain vituttaa..
tosilla kuolee lapset,
ihan kamalaa,
onnelliset ne joiden pahin kokemus on narsistinen mies ja miehen pettäminen!
Olin bussilla liikenteessä kun esikoinen oli ihan pieni. Silloin ei vielä paljon ollut matalalattiaisia busseja. Kun oltiin minun pysäkilläni kiipesin ulos ottamaan vaunuja vastaan ja avulias kanssamatkustaja nosti bussin sisällä. Kun vaunut olivat oviaukossa bussikuski läväytti ovet kiinni ja lähti ajamaan! Minä juoksin bussin rinnalla kannatellen vaunuja reunasta pystyssä. Matkustajat sisällä huusivat kuskille, että pysäytä, pysäytä! Bussi ajoi varmaan 20-50 metriä ennen kuin kuski tajusi tilanteen ja pysähtyi. Kun sain vaunut ulos, olin varmaan shokissa, sillä lähdin vain kävelemään pois, enkä tajunnut sanoa mitään. Vieläkin pulssi nousee ja hiki kohoaa otsalle, vaikka tapauksesta on jo monta vuotta.