Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen kiihottuminen kiihottaa

Vierailija
24.02.2023 |

Kiihotun ihan älyttömästi, kun huomaan miehen kiihottuvan.

Nuoruuden poikakaverin kanssa rakastin suudella kiihkeästi julkisella paikalla niin, että tunsin hänen kalunsa kovettuvan, kun nojasi mua vasten.

Edelleen nyt aikuisena mikään ei ole kiihottavampaa kuin tuntea tai nähdä, että mies kiihottuu. Edes fyysistä kosketusta ei tarvita. Valahdan heti ihan märäksi, kun näen miehen ilmeestä, että hän kiihottuu, kun puhun tuhmia. Erektion näkeminen saa ihan hulluksi.

Onko muilla samanlaista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä myös kiihotun, kun puolison pillu kostuu, turpoaa ja alkaa valua. Ja jo siitäkin, kun puoliso tekee aloitteen seksiin.

Vierailija
2/12 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksissä, kun näin vaimon kiihoittuvan minusta, kalustani ja siitä mitä hänelle teen.   Minulle naisen kiihoittuminen on must. Muuten en olisi mennyt parisuhteeseen enkä myös pysynyt siinä. Sittenkin lähdin parisuhteeseen sillä ajatuksella, että se kestää niin kauan kuin vaimo minua haluaa ja minusta kiihoittuu. On halunnut koko iän, joten sille tielle jäätiin. Pidin päätökseni.  Aina kun ajatukseni alkoi lipsumaan vaimoni näytti miksi ollaan yhdessä. Liekö  naisen vaisto, mikä lie. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan huikeaa nähä ja tuntea että mies on ihan kiihottunut ja syypää oon mä. Sitten itselläkin nousee halut ja pillu menee märäksi.

Vierailija
4/12 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiihotun kun vibraan tai dildotan vaimoani niin että hän voihkii orgasmiensa kourissa.

Vierailija
5/12 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaa miehen olla vaan tosi kiihkee

ja valmiiksi kiihottunut, niin siitä se nainenkin

kiihottuu. Mutta entäs jos ei tuo mokoma

nainen sitten kiihotukkaan Sitten jää mies

kiihottuneena puremaan hammasta ja ....

soittelemaan

Vierailija
6/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kannattaa miehen olla vaan tosi kiihkee

ja valmiiksi kiihottunut, niin siitä se nainenkin

kiihottuu. Mutta entäs jos ei tuo mokoma

nainen sitten kiihotukkaan Sitten jää mies

kiihottuneena puremaan hammasta ja ....

soittelemaan

Kyllä se seksi onnistuu vaikka alkutilanne ei just toi olisikaan. Muuten vei kotona ois ikinä seksiä.. puhe oli vaan yhdestä jutusta mikä kiihottaa kauheasti.

Vierailija
7/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma!? mut pitääsköös sun tehäsitte asialle jottai ? Määfundeeras vaa niikauhiast täälä sitä..

Vierailija
8/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kiihota itseäni enemmän kun puolison kivikova erektio housuissa minua vasten suudellessa ja muutenkin hänen vaativat otteet ja se himokas kiinteä katse.. kun tietää että kohta saa ja kunnolla

Vierailija
9/12 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan perusjuttua. Poikapari ollaan ja kyllä mua kiihottaa ihan älyttömästi, jos toisella alkaa ottaa eteen. Sopivasti heräilevä puolistondis laittaa itselläkin heti veren kiertämään.

Vierailija
10/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pitäisin siitä, jos olisin joskus tuollaisen vastapuolena ja vieläpä niin, että nainen saisi seksuaalista mielihyvää reaktioistani ilman, että edes tietäisin siitä. Voisin ehkä arvailla, mutta asiasta ei olisi puhuttu joten en tietäisi varmasti. Lisäksi mahdollinen maski, huivi tms. voisi peittää naisen kasvoja etten pystyisi lukemaan ilmeitä ja syntyisi eräänlainen valta-asetelma.

M35

Vierailija
11/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan kiihottuminen on juuri tuota takaisinkytkentää

Vierailija
12/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panen töistä vaimolle viestiä että olekko valmiina ko tulen. Kotona sitten odottaa nainen märkänä ja valmiina hyppämään punkkaan. Se tuntuu hyvältä ko tietää minua odotetaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi