Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlat, missä pappi oli erikoisin tyyppi, mitä olet ikinä tavannut

Vierailija
24.02.2023 |

Kerro

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolen suvussa (pieni paikkakunta) yksi ja sama pappi kastaa, vihkii ja siunaa hautaan.

Olen ollut näissä kaikissa; myös hautajaisissa; ja hyvin sekä ihmisen todella lämmöllä kohdaten pappi vetää.

Vaikka kyseessä oleva on Harri Henttinen, joka muuten on melkoisen värikäs persoona (halutessasi googleta, jos et tiedä).

Muistan, kun tämä melkoisen erikoinen tuli paikkakunnalle ja en tiedä, oliko paikkakuntalaisilla epäilyksiä, mutta nykyään hän on erittäin suosittu. Tuntee ihmiset nimeltä ym.

Vierailija
2/6 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro myös, missä pappi oli erikoisin tyyppi. Otsikossa kun itse utelit sellaista ja sitten jätät kertomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriöisiä hulluja kaikki tyynni ovat olleet kohtaamani papit.

En ole koskaan tavannut tehtäväänsä sopivaa pappia ja olen kuitenkin ollut näiden lurjusten kanssa tekemissä kokemuksella kymmeniä vuosia/kymmeniä pappeja.

Ihmisinä erittäin epämiellyttäviä, epäluotettavia, itserakkaita, ylpeitä ja ylimielisiä. Pthyi stana!

Vierailija
4/6 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen serkun häät 80-luvun lopulla Pohjois-Suomessa. Pappi oli kotoisin tuhansien kilometrien päästä Suomesta, puhui kuitenkin suomea sujuvasti asuttuaan täällä jo pidempään.

Pappi päätti vihkipuheen: Sulhanen suudelkoon morsianta ennen kuin minä sen teen.

Vihkipuheessaan sivusi myös anoppeja, puhuen anopin myrkyllisestä käärmeenkielestä.

Etelä-Pohjalaisella vierasjoukon ilmeistä ei oikein tiennyt itkettikö vai naurattiko. Vihkiminen kuvattiin, toinen kameroista seurasi vihkiparin ja pappia ja toinen yleisiöä 🤣

Vierailija
5/6 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnehäiriöisiä hulluja kaikki tyynni ovat olleet kohtaamani papit.

En ole koskaan tavannut tehtäväänsä sopivaa pappia ja olen kuitenkin ollut näiden lurjusten kanssa tekemissä kokemuksella kymmeniä vuosia/kymmeniä pappeja.

Ihmisinä erittäin epämiellyttäviä, epäluotettavia, itserakkaita, ylpeitä ja ylimielisiä. Pthyi stana!

Tosiaan, mitä noita kahjuja erittelemään.

Vierailija
6/6 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla paikkakuntamme leipäpappi oli huikentelevaista sorttia, mutta erittäin suosittu heppu juurikin siitä syystä ja lisäksi ettei häntä kiinnostanut kirkon jutut tai uskonto ylipäätään, vaan oli todella hyvä esiintyjä, seuramies ja muusikko. Joka kesä naurettiin kun harva se viikonloppu oli jos mitäkin peijaisia, häitä, ym varattuna niin tämä kaveri kuljeskeli kylillä nokka punaisena silmät ristissä, kun kutsuja piisasi enemmän mitä olisi kerennyt käydä. Nykyään jo tosin soittelee kitaraa vehreämmillä niityillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi