Ei ennen papin aamenta? Missä vaiheessa parisuhdetta on OK aloittaa seksielämä?
Missä vaiheessa uutta parisuhdetta on sinun mielestäsi sopiva hetki harrastaa seksiä ensimmäisen kerran?
A) vaikka jo ensimmäisillä treffeillä
B) kun on tapailtu ainakin viikko
1) kun on tapailtu ainakin 1 kuukausi
3) kun on tapailtu ainakin 3 kuukautta
6) kun on tapailtu ainakin 6 kuukautta
V) kun on tapailtu ainakin vuosi
K) kun ollaan kihloissa
- Ei ennen papin aamenta:
O) ei yhdyntää ennen avioliittoa, mutta muunlainen orgasmiin hyväily on OK
X) ei yhdyntää eikä muunlaista orgasmiin hyväilyä ennen avioliittoa
Voisit mainita myös sukupuolesi: M / N.
Kommentit (27)
Siis, jos miellät itsesi kristityksi, niin seksi
ilman avioitumista on haureudessa elämistä
ja aviliiton ulkopuolella seksi toisen kanssa
on hu...utta.
Kun päästiin minun asunnolle, niin 15min sen jälkeen pantiin. Kaiken lisäksi tämä nainen sai orkun muutaman minuutin jyystön jälkeen. Kysyin, mistä moinen innokkuus. Hän sanoi, että oli ollut 5 vuotta ilman.
Kun molemmista siltä tuntuu mutta en kyllä itse odottelisi kuukausitolkulla.
Kun tavattiin, niin heti. Nyt ensvuonna 40 vee ollut luvat kunnossa, ja juu jokapäivä on kyllä yhä seksiä. Rakkaus kukoistaa. Viikonpäästä tultas mummoiksi ja ukiksi!
Kannattaa aloittaa niin pian kuin mahdollista, sillä jos seksielämä ei toimi, niin ero tulee vääjäämättä, joten on tavan hölmöä jättää nämä "kokeilut" papin aamenen jälkeiseen aikaan. Eli ihan heti tapailun alussa ja aiheesta kannattaa puhua ihan avoimesti alusta saakka.
Itse opin kolmannella kerralla sen että tämä aihe otettiin puheeksi suurinpiirtein ekoilla treffeillä. Turha kuluttaa aikaa partneriin, jonka seksihalut on jotain aivan muuta kuin omat. Nyt onkin 11v. oltu yhdessä ja seksielämä on edelleenkin tyydyttävää ja riittävää kummankin mielestä.
Jos on oltu ennen papin aamenta,niin parasta
olis hakea se aamen