Mitä eläimiä sinulla on ollut elämäsi aikana?
Tai mitä perheelläsi on ollut yhteisinä eläiminä?
Kun minä synnyin, niin perheelläni oli koira, mutta se kuoli kun olin 3-vuotias enkä muista siitä mitään. Lisäksi meillä oli toinenkin koira, joka oli tavallaan minun oma koirani, vaikka päävastuu siitä tietysti oli vanhemmillani koska se hankittiin kun olin vain 8-vuotias. Lisäksi minulla oli 2 hamsteria ja akvaariokaloja, siskolla oli tuliliskoja ja undulaatteja ja toisella siskolla marsuja. Aikuisena minulla on ollut akaattikotiloita ja kaloja, nyt on lemmikkinä 2 kissaa, 1 koira, 4 undulaattia, 4 marsua, mieheni ja 5 lastamme.
Kommentit (29)
2 hamsteria
3 kissaa
Koira
Akvaariokaloja
2 kania ( molemmat tyttöjä )
Perheeseen tuli eka koko perheen yhteinen koira kun olin 12v. Oman koiran sain 16 vuotiaana.
Seuraavaksi sain hamsterin 18 vuotiaana, pitkään toivottuani - vanhemmat ei olisi haluneet jyrsijöitä ,mutta lopulta suostuivat tuohon yhteen.
Muutin pian omilleni ja oma koira ja hamsu tuli mukaan. Omille muuton jälkeen toteutin pitkäaikasen toiveeni rotista ja tuli 3 rottaa. Puoli vuotta myöhemmin hankin toisen koiran, kun eka tuntui koiraseuraan tottuneena niin ikään yksinäiseltä.
Vuosien varrella tuli ennen pitkää lisää rottia (muistaakseni kaikkiaan 8 noiden kolmen ekan jälkeen), yks hamsteri kun ekasta aika jätti ja kaksi kissaa. Jossain kohtaa otin myös pari marsua niiden eläkepäiviksi hoiviini.
Tällä hetkellä on enää kissat ja se nuorin koira, kaikki jo seniori-iässä.
Perheelläni oli kotona asumiseni aikana yhteensä 3 koiraa sekä 13 kissaa. Itse sain ensimmäisen oman kissani 11-vuotiaana ja koiran 12-vuotiaana. Näiden lisäksi hankin toisen kissan 21-vuotiaana ja toisen koiran 26-vuotiaana edellisen jo kuoltua.
Tällä hetkellä elossa on enää tuo 26v hankittu collie. Perheelläni on edelleen kolme noista luetelluista kissoista.
Hevosia haluaisin joskus omistaa, ollut unelma pienestä pitäen.
Meillä on ollut vain kissoja vuodesta -88 lähtien. Joskus kaksi samaan aikaan, nyt vain yksi.
Mulla oli kissa, joka muuttui papin vihkiaamenella lehmäksi.
M36
Koira, kissoja, hamstereita ( tyttären) akvaario ja hevonen.
Tähänastisen elämäni aikana mulla on ollut:
10 rottaa
2 koiraa
6 kissaa
3 undulaattia
5 gerbiiliä
3 kania
2 marsua
4 hiirtä
1 hamsteri