Hesarin arvokartan mukaan PS on lähes yhtä oikealla (talouspoliittisesti) kuin Kok, jopa RKP enemmän vasemmalla!
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009390809.html
Onko PS:n kannattajat tosiaan n. oikealla? Hieman yllättävää.. Soinin aikaan puhuttiin vielä lähes työväenpuolueesta.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
RKP on todellinen turhakepuolue pahimmasta päästä, joka on enemmän woke jostain syystä kuin Vihreät nykyään. Ja jokainen tietää keiden asiaa tuo firma oikeasti ajaa.
Ihailen RKP koska rehellisesti ja avoimesti ajavat yhtä asiaa ja selkeästi menestyneesti.
Voisi perustaa näitä yhden asian puolueita kuten vanhusten puolue.
En kuitenkaan äänestä RKP koska olen suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin arvokartan mukaan nasset eli Sinimustat on vasemmistopuolue. Tätä minä olen koko ajan sanonut mutta se on kuulemma uusoikeiston propagandaa että nasset olivat sosialisteja. Kyllä ne olivat, ja kaikki tietävät sen oikeasti.
Vastareaktiona 2000-luvun konservatiivien parissa on yleistynyt väite, jonka mukaan fasismi ja kansallissosialismi olivat tosiasiassa sosialistisia liikkeitä. Tarkoituksena on samastaa nykypäivän vasemmisto vihattuihin ääriliikkeisiin. Väitettä perustellaan esimerkiksi sillä, että Mussolini oli nuoruudessaan sosialisti.[56] Lisäksi Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen nimessä esiintyy sana sosialismi. Tämä oli kuitenkin pelkkä propagandatemppu: Hitler oli vannoutunut sosialismin vastustaja ja varakkaat saksalaiset tehtailijat rahoittivat häntä. Puolueen ydinsanoma ei ylipäätään ollut taloudellinen vaan liittyi rotuun ja antisemitismiin.
Eli olet rasisti joka tekee työtä missä ei saa olla rasisti?