mitkä mainokset saa sinut oksentamaan?
Mun tekee pahaa katsoa Powerin mainosta, jossa se pitkähiuksinen mies kävelee oudossa asennossa ja se mumo nauraa autosta. bow bow bow bow bow
Kommentit (48)
Mtv3:n välipuffit missä niiden vakkarinaamat, uutistenlukijat sun muut julkut hirnuvat suut suurella.
Kaikki missä lauletaan. Ykkösinhokki oli Vitaepro missä Micke Lignell hoilasi menemään.
Spotifyn Lyko-mainos, tai lähinnä se "taustalaulu". Pakko laittaa aina mutelle, kun ko. mainos tulee.
Ja ei, en tilaa premiumia. En kuuntele Spotifya niin paljon, että se kannattaisi.
Ihmiset katsoo edelleen mainostv:tä?
Automainos, joka alkaa pikkutytön vaativalla äänellä: "daddy!". Oikein todella hemmoteltu kakara, joka esim. mulkoilee nuorisoporukkaa, kun seisovat parkkipaikalla liian lähellä autoa. Lopussa tyttö hivelee autoa ja sanoo enkuksi "jokin päivä olet minun". Perhe asuu kolmikerroksessa ökytalossa. Olen miettinyt keihin tuo mainos vetoaa. Miljönääreihin? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään mainokset saa ketään oksentamaan. Oksennustauti on erikseen. Pakkoko niitä on jäädä katsomaan... maailmaan mahtuu mainoksia.
Moukkien liioittelua. Luuserien puheenaiheet. Rassukat.
Oman kylän kauppa
Nugettipitsa.... Hihihihii