Kävin ruokaostoksilla ja meni 84 e
Taloudessa kaksi aikuista ja yksi lukiolainen. Tuli sinne ns.turhaakin kuten colapullo ja muffinseja. Päivällistarpeet, aamu- ja iltapaloille. Nuo riittää ehkä kahdeksi, korkeintaan kolmeksi päiväksi. Erityisruokavaliot otettava huomioon: laktoositon ja gluteeniton.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa jos ihmiset hoikistuvat.
Olen 166cm/56kg eli paljonko pitäisi hoikistua?
Pitäisi nähdä ensin miltä näytät mutta ainahan muutaman kilon voi pudottaa kun kesäkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata senttiä!
Cittareissa hinnat on tuplaantuneet ja triplaantuneet vuodessa!!
Voittoa kyllä takovat järjettömiä määriä. Eli ei perustu muuhun kuin ahneuteen.
Meni 20 euroa, ostin leipää, mehua, hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt käy päinvastoin. Hiilarimoska lihottaa. Ei ole enää varaa kalaan ja lihaan, eikä vihanneksiinkaan, pari tomaattia per viikko menee nyt.
Kävin ostamassa kilon lohta Kampin K-Kaupassa. Maksoi vain 17,90 kun muualla maksaa n. 25 egeä.
Kallista on, kåvin just ruokakaupassa yli 60 meni (2askia tupakkaa, laatikko kaljaa, lenkkimakkara ja pari sidukkaa jos sattuu käymään flaxi. Kortonkia ei pystyny ostaa noo painan paljaalla.
Ap sai siis halvalla paljon ruokaa.
Mulla menee varmaan lähes tuon verran huomenna, ostan perjantain ja lauantain ruuat. Pe 3 syöjää, lauantaina 12. Ehkä jotain jää sunnuntaille.
Siis miettikää ; vanhassa rahassa yksi paprika 21 markkaa.
Jos tykkää pullasta ja kakuista niin pitää itse leipoa. Ovat meinaan kalliita.
28€/ henkilö/ 3pv kuullostaa kyllä tosi paljolta. Ei taida rahasta olla pulaa. Köyhä ei kyllä voi terveellisyyttä ajatella, sitä syö mitä halvimmalla saa. Ja meidän lidlissä paprika 6.79€/kg, järetöntä sinnepä jäi!
Mulla meno tänään 23€ ja järkytyin. Ostin leipää 2 pussia, juustoa, omenoita, margariinia ja kolme litraa maitoa.
Ja nyt kauppiaat yrittää ahnehtia kauppoihin lääkkeitä ja viinejä. Että saadaan niistäkin ihan sikakalliita ja palvelu pois.
No joo, aika suolaset hinnat nykyään. Ostin eilen neljä puolalaista omenaa, maitolitran ja halvimpia kaurahiutaleita, sekä muutaman purkin maustamatonta viiliä. Maksoi yli 5 euroo...
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni jouluna satanen kerralla, asun yksin. Ne riittivät kahdeksi päiväksi. Alkoon meni vielä lisää.
Poron ja hevosenliha maksaa, ja juustot.
Syökö joku oikeasti hevosenlihaa?Kissan-ja koiranliha varmaan seuraavaksi?
Sisäfileitä ostettu ja itketään ettei rahat riitä.
Viekä lisää turhia pois niin kauppalasku olisikin 40€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni jouluna satanen kerralla, asun yksin. Ne riittivät kahdeksi päiväksi. Alkoon meni vielä lisää.
Poron ja hevosenliha maksaa, ja juustot.
Syökö joku oikeasti hevosenlihaa?Kissan-ja koiranliha varmaan seuraavaksi?
Meetwursti on perinteisesti tehty hevosesta.
En enää käy lähi K-Marketissa ollenkaan. Alle litran pullo rypsiöljyä oli 4,55€, järjetön hinta rypsiöljystä. (Tarvitsin friteeraukseen).