Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sähköauto minun kannattaa hankkia?

Vierailija
23.02.2023 |

Koska en halua olla bensalenkkari persu ajattelin, että pakko se on nyt vaihtaa sähköautoon, koska se on edullinen ja hyvä hankinta. Nyt siis kysynkin, että mikä sähköauto minun tulisi hankkia. Vaatimukset autolle:

Minimi 300km range ympäri vuoden
Pitää pystyä vetämään peräkärryä
Farmarimallinen, jotta koira mahtuu kyytiin

Tällä hetkellä (polttoaineineen) mulla menee autoiluun 150€/kk (ajan n.5000km/vuosi). Koska sähköautoon vaihtamalla kuulemma säästää, niin siksi olen kiinnostunut. Mikä olisi se järkevä vaihtoehto minulle?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teppo se jaksaa keksiä näitä aloituksia mihin asettaa naurettavat kriteerit ja sitten pitäisi olla aidon ihmeissään ettei noilla löydy nykytarjonnasta passelia autoa kun pitäisi ilmaiseksi viisi kertaa vuodessa raahata tukkikuormaa tauotta Nuorgamiin.

Farmarimalli, 300 km toimintamatka ja vetokoukku ovat siis ylipääsemättömiä asioita patteriautoille :D

Farmarimalli alkaa olla ylitsepääsemätön asia hankkia yhtään mitään uutta autoa.

Toimintamatka ja vetokoukku eivät ole mikään ongelma.

Toimintamatka talvella 300 km tarkoittaa että ilmoitettu wltp-range on ainakin 700 km ja reilusti enemmänkin jos siellä vetokoukussa on peräkärry. Aika harvassa ovat tähän kykenevät kohtuuhintaiset sähköautot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan