henkeen veto...
Oon vähän huolissaan pojastani. Nyt vajaan viikon verran poika (3kk) os tosi paljon " vetänyt henkeen" . Tehnyt sitä samaa hengitys-juttua mitä tekee kun vettä tulee naamalle. Osaatteko sanoa mistä johtuu... Ei kai keuhkoissa ole mitään vikaa...?
Kommentit (6)
voinko odottaa huomiseen? Vai pitäiskö lähteä heti?
Mulla veljenpojalla vauvana todettu astma ja oli juuri tuollasta henkeen vetoa..
Vaavi ei ilmeisestikään saa happea tarpeeksi joten vie ihmeessä lääkäriin..
Reppana...
toivottavasti selviää mikä on,
Ja toivotaan ettei ole mitään vakavaa.. ei se astmakaan mikään mukava ole..
Kyllä minä sinuna odottaisin yön yli, tietysti valvoen vauvan unta ja kuunnellen hengitystahtia.. jos kuulostaa kovin hankalalta niin sitten tietysti heti lääkäriin..
Voimia pienelle<3
Toivottavasti ei ole astmaa... Sen unohdin sanoa että tätä tapahtuu vain selinmakuuasennossa. Kun poika on sylissä tai masullaan ei kuulu tuota haukkomista. Soittelen huomenna neuvolaan.
Soita vain sinne neuvolaan mutta lisään edelliseen:)
Siis vain selällään...
Meillä nyt melkein 10kk poika ja teki samaa pitkään... sillon vauva on innostunut..
Mulle sanottiin että vauvan sielu on vielä niin viaton että näkee enkeleitä katossa ja innostuu niistä:)uskoo ken tahtoo:)itse en mutta kuiten..
Varsinkin jos vauva heiluttaa käsiä samalla niin se on merkki innostumisesta...
Toivottavasti kyse teillä samasta:)
Soittelin tänään neuvolaan. Kaiken varalta menen huomenna neuvolan lääkäriin pojan kanssa. Hoitaja epäili että ei mitään vakavaa.. Puhui juuri tuosta innostumisesta. Ja toinen juttu oli että saattaa liittyä pulautteluun. Että kurkunkansi vielä kehittymätön..
Vie lääkäriin heti,ei kyl normaalia...