Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka miehensä kanssa on päättänyt, ettei hakeudu lapsettomuustutkimuksiin ja/tai -hoitoihin?

Vierailija
21.11.2006 |

Miksi joku tekee tänä aikana tollasen päätöksen? Ovat kuulemma erittäin onnellisia kahdestaankin, ja ehkä heille ei ole lapsia luotu??? Näin perustelevat itse.. Se lapsettomuushan voisi olla joku pikkujuttu, jonka voisi lääketieteellisesti korjata. En ymmärrä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten eivät vaan koe että lapset olisivat niin ' välttämättömiä' onnelliselle elämälle. Mitäs tuosta?

T. ex-lapseton, joka hoidoissakin kävi

Vierailija
2/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua lähteä siihen. Tai sitten voi olla sanovat noin, vaikka ovat niitä jo kokeilleet. Tai sitten ovat tehneet päätöksen, että eivät lähde hoitoihin, vaan lähtevät adoptoimaan. Tuo jälkimmäinen on aika yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan vähän hassu ajatustapa, mutta en voisi kuvitella että olisin itse tuohon päätynyt.

Vierailija
4/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rasittavaa keskittyä pelkkään lapsen saamiseen.

Vierailija
5/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhlä, ei kaikki halua lapsia. Itse olisin tyytynyt osaani, jos luomukeinoin olisi raskautunut. Elämä voi olla ihanaa, vaikkei lapsia olisikaan. Miettikää sitä parisuhteen kuntoa + kaikkee kivaa, johon meillä lapsellisilla ei ole rahaa ja mahkuja...

Vierailija
6/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vaikka lääkäri/lääkekammoinen, eikä ole kauheata hinkua saada lapsia.

Vierailija
7/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaan oli jonkin sortin hormoonihäiriö aikoinaan, ja kahden vuoden yrittämisen jälkeen sain hormonihoidot munasolun irrottamiseksi. Tuntuu vaan niin pahalta jotenkin, kun voisi olla noinkin pienestä kiinni. Niin, onhan se totta että onnellinen elämä ei ole niistä lapsista kiinni. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme