Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kokoajan kiihottunut. Tietääkö kukaan mistä moinen? Pitääkö lekurille mennä?

Vierailija
21.11.2006 |

Pelkään, että muut ihmiset huomaavat sen ollessani töissä ja kaupassa yms. Pikkuhousunsuoja on aina ihan suorastaan märkä :/

Tämä on kyllä noloin ja kiusallisin vaiva mitä minulla on ollut. Raskausaikana tuli paise rintaan ja sitä häpeilin... ei kyllä vedä vertoja tälle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen ei tuijota kaupantätejä miettien, onko tämä kiihottuneessa tilassa...Tai no jaa...ehkä tämän viestin luettuani alan katsella lähikaupan myyjiä epäilevästi...

Vierailija
5/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on " hetivalmis" pimpero. Aina kostea, mutta en ole siitä mitään ongelmaa havainnut.

Vierailija
6/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kai sitten pitää vaan olla onnellinen heti valmiista " pimperosta" . Minua vaan häiritsee jos muut huomaa.

ap

Vierailija
7/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamista harvoista naisista siis, joilla on " sairaus" .

Ja se oli se että ovat jatkuvasti kiihottuneessa tilassa.

Vierailija
9/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onta. En ole tästä vaivasta kehdannut mainita kenellekkään paitsi miehelleni ja hänestä minussa ei ole mitään vikaa. Ei ole kiva olla duunissa näiden " kohtausten" kanssa :(

ap

Vierailija
10/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä dokkari se oli 13?

ap

Vierailija
11/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa asia mitä muistan on se että naiset kertoivat sen häiritsevän heidän seksielämäänsä (outoa kyllä asiaan nähden) koska eivät uskaltaneet miehen antaa koskea häneen.

Ja jos he eivät tietyin väliajoin " hoidelleet itseään" , tulivat he todella kiukkuisiksi :)

Vierailija
12/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että olen joku nymfo tai seksiriippuvainen. Joudun todellakin hoitelemaan itseni ainakin kahdesti päivässä tai useammin. Muuten olen ihan pinna tiukilla.

Taidankin mennä sinne lekuriin... nolottaa vaan niin saakelisti.

ap

Vierailija
13/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se oli joku hyperstimulaatio... ?? Joka tapauksessa naisilla oli vuosikausia jatkunut vaiva, eikä kiihottuneisuus ollut todellakaan mikään mielihyvä asia, vaan täysin päinvastoin. He kärsivät siitä suuresti, suhteet kariutuivat ja mikään ei auttanut.