Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on tylsää

Vierailija
21.02.2023 |

Elämä on tosi tylsää. Mitään ei tapahdu ja mikään ei tunnu miltään. Kaikki on jo niin nähny. Iloa ei saa juuri mistään ja kavereita ei ole tai niitä ei vain näe tai tule tapailtua. Kavereita kiinnostaa enimmäkseen ryyppääminen ja yökerhoissa ja baareissa oleskelu. Niissä oleskelu ei johda mihinkään ja on ne nyt niin nähty. 24 vee.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 24 vuotias luulee nähneensä kaiken ja kokee tylsyyttä, niin veikkaan että hän on Jousimies? Osuinko oikeaan Ap?

Mikäs kaikkitietäjä täällä. Jätä toiset rauhaan. Miksei nuorena voi olla jo paljon nähnyt. Mietipä sitä.

Ole sinä hiljaa tai joudut kohtaamaan Ritarin. Tule vaan ja kokeile. Et sinä uskalla. Minä vaistoan aloittajan olevan kuin minä.. Ja te muut jätätte hänet rauhaan ja siirrytte lukemaan muita ketjuja.

Tulisit kohtaaman todellisen kauhun. MÄTÄNE!

I am Malenia blade of Miquella.

Vierailija
42/45 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorempana samaa mieltä, lähes 40 vuotta meni, että löysin elämääni sisältöä, tai tarkemmin löysin intohimon mitä teen.

Aiemmin hain elämän tylsyyteen apua päihteistä, rahapeleistä ja seksistä, näistä addiktioista johtuen minulle tuli ero ja en ole useaan vuoteen seurustellut tai edes hakenut seuraa.

Olin aina luullut, että ihminen ei voi olla onnellinen ilman parisuhdetta ja seksiä.

Olen menettänyt paljon ja kaipaan toki välillä menetettyä, mutta olen saanut paljon tilalle, mikä ei aiemmin ole ollut mahdollista.

Kyllä elämässä täytyy olla jokin mieluisa juttu, mistä ammentaa elinvoimaa. Sen löytäminen, tosin on tosi vaikeaa. Välttämättä sitä ei löydä koskaan, mutta kannattaa yrittää.

Itselleni tämä autuus tuli aivan sattumalta.

Ei nuoruus ole välttämättä sitä parhainta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty esim harrastaa kunnolla liikuntaa eli hiki treeniä, mitä elämässä sitten on enää kivaa. Jos saa seksiä, pitäisi olla iloinen edes siitä. Kaikki ei saa koskaan mitään.

Vierailija
44/45 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän tylsää, mutta aivan sama.

Vierailija
45/45 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, tylsää, tylsää, tylsää....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä