Elämä on tylsää
Elämä on tosi tylsää. Mitään ei tapahdu ja mikään ei tunnu miltään. Kaikki on jo niin nähny. Iloa ei saa juuri mistään ja kavereita ei ole tai niitä ei vain näe tai tule tapailtua. Kavereita kiinnostaa enimmäkseen ryyppääminen ja yökerhoissa ja baareissa oleskelu. Niissä oleskelu ei johda mihinkään ja on ne nyt niin nähty. 24 vee.
Kommentit (45)
Itse olin nuorempana samaa mieltä, lähes 40 vuotta meni, että löysin elämääni sisältöä, tai tarkemmin löysin intohimon mitä teen.
Aiemmin hain elämän tylsyyteen apua päihteistä, rahapeleistä ja seksistä, näistä addiktioista johtuen minulle tuli ero ja en ole useaan vuoteen seurustellut tai edes hakenut seuraa.
Olin aina luullut, että ihminen ei voi olla onnellinen ilman parisuhdetta ja seksiä.
Olen menettänyt paljon ja kaipaan toki välillä menetettyä, mutta olen saanut paljon tilalle, mikä ei aiemmin ole ollut mahdollista.
Kyllä elämässä täytyy olla jokin mieluisa juttu, mistä ammentaa elinvoimaa. Sen löytäminen, tosin on tosi vaikeaa. Välttämättä sitä ei löydä koskaan, mutta kannattaa yrittää.
Itselleni tämä autuus tuli aivan sattumalta.
Ei nuoruus ole välttämättä sitä parhainta aikaa.
Jos ei pysty esim harrastaa kunnolla liikuntaa eli hiki treeniä, mitä elämässä sitten on enää kivaa. Jos saa seksiä, pitäisi olla iloinen edes siitä. Kaikki ei saa koskaan mitään.
Onhan se vähän tylsää, mutta aivan sama.
Tylsää, tylsää, tylsää, tylsää....
I am Malenia blade of Miquella.