Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison kyvyttömyys astua toisen kenkiin

Eveliiinaaa
21.02.2023 |

Mua vaivaa se kun seurustelen aivan mahtavan miehen kanssa. Mutta yksi miinus hänessä on ja se on kyvyttömyys ajatella asioita minun kantiltani..

Esimerkkinä suhteemme aikana olen useasti kokenut mustasukkaisuutta koska puolisoni on liian suora. Hän esimerkiksi kertoo avoimesti jos joku nainen lähestyy häntä kiinnostuneena..

Hän ei myöskään oikein ymmärrä miksi jotkut asiat vaikuttavat minusta epäilyttäviltä.
Tästä voisi kertoa esimerkkinä sen että hän saattaa alkaa juttelemaan jonkun tuntemattoman naisen kanssa Ig/ Mese ja kohta sitten ollaankin kahvilla. .
Tai työkaverit, yhtäkkiä tulee joku uusi työkaveri nainen ja mies sitten istuu hänen kanssaan jatkuvasti lounaalla, kahvilla ym.. Luonnollisesti tämä nainen on myös somessa mukana.

Tästä ollaan keskusteltu mutta mitään muutosta ei ole saatu aikaan. Miten voisin oikeasti saada hänet ymmärtämään omia tuntemuksia no?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, mies on vain sosiaalinen ja kuitenkin kertoo avoimesti jos joku yrittää jotain sutinaa. Sinä olet se mustasukkainen ja kehittelet itse ongelmia, kyllä ihmiset juttelee eri sukupuolta olevien kanssa ja kyllä monessa työpaikassa istuu naiset ja miehet samassa pöydässä syömässä tai kahvilla, joten miksei sitten voi mennä lounasravintolaan yhdessä ? Nyt on sinun käsiteltävä omaa mustasukkaisuutta tai erottava, mutta jatkossakin tulee näin käymään että miehellä on naispuolisia työkavereita ja työajan ulkopuolellakin ainakin tuttuja naisia.

Vierailija
2/2 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään, mies on vain sosiaalinen ja kuitenkin kertoo avoimesti jos joku yrittää jotain sutinaa. Sinä olet se mustasukkainen ja kehittelet itse ongelmia, kyllä ihmiset juttelee eri sukupuolta olevien kanssa ja kyllä monessa työpaikassa istuu naiset ja miehet samassa pöydässä syömässä tai kahvilla, joten miksei sitten voi mennä lounasravintolaan yhdessä ? Nyt on sinun käsiteltävä omaa mustasukkaisuutta tai erottava, mutta jatkossakin tulee näin käymään että miehellä on naispuolisia työkavereita ja työajan ulkopuolellakin ainakin tuttuja naisia.

Tuossa avauksessa oli vain jäävuoren huippu.

Kerron lisää esimerkkejä jotta voisitte hahmottaa asian paremmin..

Hänelle tuli työkaveri nimeltä Mirka. No ei mennyt kauakaan kun mieheni kertoi mitä Mirka on tehnyt ja sanonut. Hänenkin mielestään Mirka oli liian kiinnostunut... No ei mennyt varmaan viikkoakaan kun mieheni oli sitten auttamassa Mirkaa työn ulkopuolella. Omalla kustannuksellaan.

Kysyin asiasta ja olisin halunnut tietää enemmän tästä Mirkasta. Mutta mies veti totaalikiellon päälle ja alkoi syyttää minua mustasukkaiseksi.

Eikö tälläisessä tilanteessa ole ihan normaalia kysellä??

Tämä ei ole ainut tapaus vaan näitä on useita. Voidaan puhua ehkä 2kk välein tälläisistä, eri ihmisten kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla