Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leopardigekko vai hamsteri

Vierailija
21.02.2023 |

Olen ottamassa lemmikkiä, mutta en tiedä että kumman ottaisin leoskin vain hamsterin. Oon siis 15 vuotias. Kumpi on ystävällisempi? Tiedän että leopardi gekko elää noin 15 vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tarkoitin kultahamsteria. Ap

Vierailija
2/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hamsteri olla parempi vaihtoehto, on huomattavasti helpompi hoitoinen kuin gekko. Söpöjä ovat kummatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko liskoja niin helliä, kun niissä on salmonellariski? Ottaisin siis hamsun :)

Vierailija
4/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidosta ei olisi kiinni vaan haluaisin tietää käyttäytymisen jne. :) Ap

Vierailija
5/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli syyrialainen hamsu sua nuorempana 15v sitten ja nyt olen aikuisena hankkimassa uutta. Suosittelen hamsteria teinille tai aikuiselle lemmikiksi. Kesyyntyy sen verran, että voit silittää ja syöttää kädestä. Söpö kuin mikä ja elää vain 2-3v... lyhyt aika rakkaalle lemmikille, mutta toisaalta ei vaadi yli vuosikymmenen sitoutumista. Tarvii ison terran min 80*40 ja ison juoksupyörän 30cm. Pehmikettä jota voi kaivaa ja hiekkakylvyn. Puhdasta vettä ja ravinteikasta ruokaa. Googleta uusimmat ohjeet. Niin ja täytyy myös päästä jaloittelemaan päivittäin.

Vierailija
6/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geggo, meillä lapset toivoo tälläistä. Ja myös minusta ovat aivan ihania ja helppo hoitaa.

Kalliimpi tietysti kuin hamsu. Tarvitsee aluksi myös ostaa terraario ja varusteet siihen.

Mutta näiden jälkeen lähinnä ruoka ja terran hiekka/kuivike on se mihin menee rahaa ja ne ovat edullisia. Nykyiset lamput ovat energiaa säästäviä eli ei kulu paljon sähköä.