Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te 60 täyttäneet jotka pääsitte kakanseulontaan, mikä oli tulehdusarvo kakassanne?

Vierailija
20.02.2023 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn!
Kertokaa myös ruokavalio,

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastatkaa

Vierailija
2/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tullut muuta tietoa, kun että näytteessä ei ollut mitään syöpään viittaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulehdusarvo on tärkeä tieto, tulehdukselliset suolistisairaudet ovat lisääntyneet paljon.

Vierailija
4/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä edes tehnyt sitä testiä, kun en ole voinut, koska kakkani koostumus vaihtelee, etten voi tietää koskaan etukäteen, että tullakko kova kakka vaiko löysä, ja täten valmistautua turhaan asettamalla pönttöön muovipussia jne.   Sitäpaitsi olen käynyt kolosnoskopiassa muutaman kerran viime vuosien aikana, ja gastrokopiassakin, röngtenkuvauksessa jne. suoliston ongelmien takia ym., niin eihän siitä kakkanäytteestä voida tehdä johtopäätöstä, että onko suolistossa syöpää vaiko ei tms.? 

Olen oireillut pahenevia ja uusia oireita nyt viime aikoina muutenkin, joten odottelen vaan lääkäriltäni liikahdusta erikoispolille passittamistani, niin ettäpä saapi olla tuo valtakunnallinen testi tekemättä, koska eihän se näyttäisi edes oikeita tuloksia, koska syön summamutikassa määrättyjä lääkkeitä vaivoihini, jotka poistavat oireet, mutta eivät aiheuttajan syytä.  En osallistu testiin ennen kuin saan kutsun erikoislääkärin vastaanotolle ja/tai suoraan lääkärin määräyksen lähetteellä uusintatähystyksiin, nimittäin jo edellisissä kuvauksissa nähtiin montakin vikaa, mutta kun ei nyt vaan ole leikkauksiin laiteltu, niih!

Vierailija
5/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edelleen testiä, toivottavasti tämä vuonna tulee!

Oon syntyny 1957 joten luulisin kuuluvani kohderyhmään.

Vierailija
6/6 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään tietoja lähetä sulle, ainoastaan onko syöpäepäily vai ei.