Korvatulehdus ja Ditrim Duplo. Uskallanko reissuun?
Flunssan kyytipojaksi sain korvatulehduksen ja siihen tuon vahvan antibiootin. Meidän on määrä lähteä pohjoisiin lomareissuun keskiviikkona. Uskallanko jos korva tuntuu helpottavan kun lähtöpäivä? Mietin myös tuon lääkkeen mahdollisia haittavaikuuksia, niitä lueteltiin sivu kaupalla ja mm allerginen ihottuma voi alkaa vaikka viimeisellä tabletilla. Kiva olla sitten mökissä jossain missä lie..toisaalta peruako:/ Mitä sanotte? Kokemuksia ko. lääkkeestä?
Kommentit (6)
Kukaan ei voi antaa sulle takuita, tapahtuuko jotain yllättävää vai ei. Joku viisas sanoi, että niin kauan kuin meillä ei ole tietoa, tuoko tulevaisuus mukanaan hyvää vai huonoa, voimme ajatella sen tuovan hyvää. Ihan saa itse valita, mihin toivonsa laittaa.
Mulla harvoin tällaista, ja pohdin onko silloin järkevä lähteä kauas reissun päälle eikä olla helposti hoidon piirissä?
Ihan turvallinen lääke se on.
Jos tuntuu paremmalta niin mene, mutta ole varovainen ja tee varasuunnitelma jos kipeytyy.
Suojaa se korvasi hyvin äläkä ulkoile. (liikaa). Hommaa korvaläpät.
Noi tulehdukset uusii helposti, joten suojaa korvasi, jopa sisällä jos siltä tuntuu.
t. korvatulehduksesta jo vuosia ja sailti korvat herkät
Mä olen pitänyt aika paljon korvatulppia öisin, voiskohan siitä? Tosin flunssa nyt alla.
Up