en saa mitään muuta aikaiseksi kun mitä on ihan pakko
masennustako? En tajua miten toiset saa kaiken tehtyä. Minä nukun, hommaan syötävää, siivoan minimaalisesti, en tiskaa ja laskut maksan myöhässä.
Kommentit (8)
En määkään.
Tänään on ollut pakko käydä kaupassa, tehdä ruokaa, pestä pyykit, silittää ja imuroida.
Kohta keitän itselleni kahvit.
Vierailija kirjoitti:
En määkään.
Tänään on ollut pakko käydä kaupassa, tehdä ruokaa, pestä pyykit, silittää ja imuroida.
Kohta keitän itselleni kahvit.
Tuossahan on jo paljon. Itse oon vasta pessyt pyykkiä ja lopun ajan maannut ja nukkunut. Ei vaan jaksa.
Mä olen aina ollut tuollainen, eikä se ole edes mitenkään harvinaista. Masentunut en ole, vaan ihan tyytyväinen elämääni. Olen vaan sellainen luonnostani aika matalan energian ihminen, joka saa hoidettua pakollisen, mutta ei muuta. Meitä on paljon, eikä asia ole mikään ongelma, ellei sitten itse tee siitä ongelmaa alkamalla verrata itseään joihinkin supertehokaisiin ihmisiin, ja kuvittelemaan että pitäisi olla sellainen itsekin.
Oon ollut joskus tosi reipas ja "aikaansaava" mut nykyisin teen vain pakon sanelemana mitään eli pakko käydä 1 kerran vko kaupassa pakko joka toinen pv tiskata pakko käydä pesulla joka pv ja pakko pestä hiukset 10pv välein.
Joka ilta ajattelen että huomenna alan reippaaksi mut en millään jaksa ja toivoisin et se Auri Kananen lähettäis tekstarin ja kysyis et voisko hän tulla siivoamaan kun en itse JAKSA.
Teen vain asioita jotka ovat välttämättömiä/velvollisuuksiani sekä asioita joita haluan kulloinkin tehdä. En haali ylimääräisiä tehtäviä ja velvollisuuksia.
Nautin siitä että saa vain olla rauhassa ja pohdiskella asioita vaikka seinään tuijottaen.
En ole masentunut. Väsymystä kyllä on.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sama. En jaksa tehdä kuin ihan pakolliset jutut enkä aina edes niitä. En vain saa otettua itseäni niskasta kiinni.
Oletko aina tuollainen, vai onko menossa kausi? Jos aina, kuulostaa adhd:lta