Apua purkastautin kahvit työkaverin kasvoille. Vahingossa !!
Tämä on hirveää.
Istuin ihan hiljaa ja minua alkoi huvittamaan eräs asia lehdessä ja suuni oli täynnä kahvia.
Kahvit purskahtivat suoraan kaverin kasvoille.
Sain soviteltua tekoni ja saimme hänet puhtaaksi.
Jatkoimme istumista ja yllättäin kahvia juodessani minulla ikään, kuin hissi pysähtyi, tällä kertaa ei edes mikään naurattanut.
Kahvit jäivät suuhuni ja menin paniikkiin.
Taas sama juttu ja tällä kertaa hän oli todella vihainen.
Juoksin vessaan ja istun yhä täällä!
Kommentit (9)
Tuo on kamala tilanne! Itse olen pari kertaa saanut päälleni nesteet suusta vastaavassa tilanteessa. Sitä koittaa esittää että kaikki ok mutta oikeasti ärsyttää todella paljon. Sitten vielä toisen sylki "tuoksuu" nenässä loppupäivän. Inhottavaa jos ei ole mahdollista päästä heti suihkuun. Vie hänelle vaikka jokin hyvityslahja. Tuskin pelkällä puhumisella asiasta selviätte.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kamala tilanne! Itse olen pari kertaa saanut päälleni nesteet suusta vastaavassa tilanteessa. Sitä koittaa esittää että kaikki ok mutta oikeasti ärsyttää todella paljon. Sitten vielä toisen sylki "tuoksuu" nenässä loppupäivän. Inhottavaa jos ei ole mahdollista päästä heti suihkuun. Vie hänelle vaikka jokin hyvityslahja. Tuskin pelkällä puhumisella asiasta selviätte.
Ap voisi tarjota hyvitykseksi kahvit vapaa-ajalla ja purskauttaa ne kaverin päälle vielä kolmannen kerran.
Et sitten viitsinyt laittaa edes kättä suusi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin on kamala tilanne. Onko sinullekin käynyt noin. Kuinka olet pahoitellut?
Ilmeisesti olet useasti tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on kamala tilanne. Onko sinullekin käynyt noin. Kuinka olet pahoitellut?
Ilmeisesti olet useasti tuossa tilanteessa.
Onko sulla lukihäiriö vai muuten älyssä vikaa?
Se sanoi olleensa kaltaisesi roiskuttajan kohteena.
Kuinka lähellä te istutte toisianne? En minä ainakaan onnistuisi purskauttamaan pöydän yli toisen naamalle. Ja päänhän pitäisi olla vähän takakenossa, että menisi edes kaverin kasvoille, ennemmin rinnuksille.
Vaihda teehen.