Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mykkäkoulu parisuhteessa

Vierailija
19.02.2023 |

Kumppanini tapana on välillä pitää mykkäkoulua, kun hän ei saa asioita tapahtumaan halutulla tavalla. Tälläinen käyttäytyminen tuntuu minusta todella todella pahalta. Jälkeenpäin aina pystyy keskustelemaan asian läpi ja usein pahoittelee käytöstään. Asia (mykkäkoulu/viestiin vastaamattomuus) kuitenkin vaivaa minua ja olen siitä hänelle huomauttanutkin. Mielestäni se ei kuulu aikuisten käyttäytymiseen, mutta hän ei kuulemma pysty puhumaan asioita halki, jos on "tulistunut". Miten voisin edetä asian kanssa, jos tälläkin hetkellä kumppanini pitää mykkäkoulua, kun puhumattomuus satuttaa minua todella paljon.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöisen käytöstä jotkut tekee tuota myös viestisovelluksissa. Vaikka tietää että henkilöllä ei ole mitään tähdellistä, ei katso viestejään esim. päivään.

Vierailija
42/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin tuollaisesta mykkäkouluilijasta 10 vuoden jälkeen, ja voi tuhatkertaista ilon päivää millaista on asua asunnossa, jossa ei ole mököttäjää paikalla nurkissa kurkkimassa. Ihan kuin oisin lomalla joka päivä.

Eroa. Et kadu sitä päivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo voivat pidentyä. Meillä ne pidentyivät jopa viikoiksi, kun en enää reagoinut enkä yrittänyt rakentaa sopua. On epäreilua heittäytyä yksin lapseksi ja laittaa toinen kärsimään konflikti yksin ja ratkaisemaan se myös. Minun puolestani jokainen saa mykkäillä ihan niin paljon kuin haluaa, kunhan pysyy kaukana minusta. 

Vierailija
44/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon pers.häiriöisiä mammoja.

You have been warned.

Vierailija
45/45 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies mykkäkouluilee jos tulee riitaa. Todella ärsyttävää ja jopa ahdistavaa kun toinen ei edes yritä puhua. Riidat ratkaistaan puhumalla. Ja tarkoitan asiallisesti puhumista enkä huutamista tai nalkuttamista. 

Joskus olen sitten suuttunut tuon mykkäkoulun takia ja olen ärähtänyt, että ei ihme että on jo kaksi avioeroa miehelle tullut. Onneksi riidellään suhteellisen harvoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä