Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 570000 e:n talolaina liian suuri jos tulomme ovat

Vierailija
21.11.2006 |

6400 e/kk plus 3700 kk???

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä te teette työksenne jos tulot on tollaset?

Vierailija
2/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko nuo tulot brutto vai nettotulot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä on n.50 000¿ ja en kyllä ois paljoa enmpi valmis ottamaan. Tuo laina saadaan maksettua pois suht pian, ja sitten kun minä olen 40-v. niin en ole enää asuntovelkainen...

Vierailija
4/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ole mikään halpa rotisko, vaan 5 h+k+saunaos+uima-allas+askarteluhuone+2auton talli+piharakennus. Minusta ihan kohtuuhintainen kumminkin? On hyvälaatuinen, mutta jonkinverran uusimme sisustusta mieleiseksemme, jonka uusiminen on otettu huomioon lainassa, eli ihan kokosumma ei ole talon hintaa...

Vierailija
5/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet etteivät nouse, niin ostakaa nyt esimerkiksi puolta halvempi talo ja katselette sitten muutaman vuoden päästä sitä unelmienne taloa. Samalla näette minkä verran lainaa, korkoja ja talon muita kuluja pystytte maksamaan.

Vierailija
6/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaava uusi, itse tehty (ei uima-allasta mut iso saunaosasto) ja maksoi 200.000. Ja musta tuntuu et meil on lainaa ihan hirveesti... Tulot yht.5000 bruttona.

Vierailija
7/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiseksi, on täysin idioottimaista ottaa tuollainen laina, jos ette ole saamassa valtavaa perintöä(veroitta)

Vierailija
8/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole yhtään säästöjä kun otatte koko hinnan lainana? Kertonee jo jotain teidän kulutustottumuksista...?!

Vierailija
9/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika suuria lainoja ottavat, kun paljon on kalliita taloja myynnissä ja kaupaks menevät... Ehkäpä se joku on just ap.

Itse en ottais missään nimessä tuollaista lainaa, tai ainakin sillä summalla pitäis saada törkeen hieno ja upea talo, ei mitään sellaista mihin täytyy itse vähän vielä remppaa tehdä!

Vierailija
10/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikeissa on ehkä joskus rakentaakin tuon hintainen talo mutta ei tosiaan lainalla, kamala ajatus! Ensin ostamme halvemman (n. 350 000), mihin meillä on puolet rahoista jo säästetty, loppu rahoitetaan lainalla. Aikeissa maksaa talo pois n. 5 vuodessa, sitten katsoa taas kalliimpaa.

Vierailija
11/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi koskaan noin kallista taloa vaikka olenkin hyvätuloinen. En vain saa kicsejä mistään ökytalosta, kodikkuus on kaunista ja sitä ei isossa talossa synny.

Vierailija
12/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sika suuria lainoja ottavat, kun paljon on kalliita taloja myynnissä ja kaupaks menevät...

Epäilen. Eiköhän suurin osa ole asunnonvaihtajia, joilla se oma, aikanaan järkevän hintainen kämppä on noussut niin kalliiksi, että voi vaihtaa toiseen samanlaiseen. JA niitä, jotilla rahalla ei ole suurempaa väliä.

Itse en ottais missään nimessä tuollaista lainaa, tai ainakin sillä summalla pitäis saada törkeen hieno ja upea talo, ei mitään sellaista mihin täytyy itse vähän vielä remppaa tehdä!

Samaa mieltä. jostain maatilasta, jossa on maata m,ukana voisin kuvitella (tosin ei mitään mahdollisuuksia " vain" 6000 euron bruttotuloilla/kk...)

Vierailija
13/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan sitten myyntiin näitä arvokkaita taloja joissa koko kauppahinta on otettu lainana. Hei haloo, eikö teillä ole yhtään omaisuutta (entinen asunto), varallisuutta ja meinaatte ottaa ton verran lainaa!? Jokainen tyylillään.

Vierailija
14/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan haluamme uusi sisustuksen meidän näköiseksi...

Vierailija
15/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöllöt tämä on provo t ap

Vierailija
16/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuuhintainen!!!

Jos et ole joku Kimi Räikkönen tai Jari Sarasvuo, niin eihän tällasta kukaan voi edes kysyä.

Vierailija
17/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikö tosiaankaan ole alkupääomaa esim. entistä asuntoa myytynä?

Vierailija
18/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teillä ole ennestään omaisutta tai muuten likviditeettiä rahoittaa tuon hintaista taloa, niin ei teille mikään pankki edes anna tuon kokoista lainaa. Sitten toisaalta ne ihmiset joille tuonkokoinen laina myönnettäis, ei sitä tarvitse.

Vierailija
19/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEi haloo!! Onko tarve näyttää muille että hyvin menee vai miksi? Nykyään muutenki rakennetaan melko suuria taloja vaikka perheessä ei olis ku pari lasta. Kiva varmaan maksaa koko ikänsä talolainaa?!

Meillä on nykymittapuun mukaan varmaan pieni talo ku on n115 neliötä. Mutta velkaakaan ei tarvinu ottaa paljon ku ite tehtiin. Nyt enää jäljellä 20 000 euroa. Me ollaan ihan keskituloinen perhe (käsittääkseni), paitsi nyt kun olen kotihoidontuella niin tulot vähemmän. Me odotellaan sitä aikaa kun laina on lähivuosina maksettu. Saa sitten tehdä uusia suunnitelmia elämässä...

Vierailija
20/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ostais valmista taloa, vaan rakennuttaisin energiatehokkaan ja mieleisen talon avaimetkäteen periaatteella. Toivottavasti teidän työpaikat pysyy, niin saatte lainanne maksettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän