Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunein silmien väri sinun mielestäsi?

Vierailija
19.02.2023 |

Mä sanoisin, että siniset

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla lempiväriä, riippuu ihan tapauksesta. Mulla on tummanruskeat silmät ja tykkään niistä kyllä mutta yhdellä exällä oli sellaiset tosi vaaleansiniset ja ne oli jotenkin ihan maagiset, ei voinut kuin tuijottaa niihin kun olivat niin erikoiset.

Vierailija
42/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi sekotukset on tylsimpiä..... Ettei oo oikeen minkään väriset.. usein vielä sellaset päättää että on vaikka ruskeat silmät, vaikka silmät olis semmoset ei minkään väriset.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat on näteimmät ilman meikkiä.. :) Siniset sitten nätit, mutta ne vaatii enempi meikkiä kun tummat silmät :)

T. Nappisilmä :D

Oon just päinvastaista mieltä. Ruskeat voi olla nätit meikillä, mutta ei ilman meikkiä. Siniset taas voi olla nätit meikittä.

Makuasia ja paljon vaikuttaa sekin, minkälaiset/väriset ripset on. Jos on tummat, pitkät ripset, näyttää luonnollisesti erilaiselta kuin sellainen, jolla on vaaleat ja olemattomat ripset. Tämä niin meikillä kuin ilmankin. 

Niin, tämä koko ketjuhan käsittelee nimenomaan makuasiaa. En ihan ymmärräkään, mitä jotain hyödyttää tietää, että minä anonyymi en pidä ruskeista silmistä ja joku toinen anonyymi ei pidä sinisistä silmistä.

Vierailija
44/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia ja paljon vaikuttaa sekin, minkälaiset/väriset ripset on. Jos on tummat, pitkät ripset, näyttää luonnollisesti erilaiselta kuin sellainen, jolla on vaaleat ja olemattomat ripset. Tämä niin meikillä kuin ilmankin. 

-Just jos on ruskeet silmät, niin ei vaadi ripsiä että silmät on näyttävät jo itsessään. :D

Vierailija
45/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä siniharmaa, naisilla siniset.

Ruskeasilmäiset on muuten superrumia, en voi sietää niitä papanamaisia palloja.

Vierailija
46/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihaillut tummanruskeita silmiä. Pidän myös vaaleammista silmistä joissa se iiriksen ulkoreuna on tumma. Limbal rings englanniksi, en tiedä onko tälle suomenkielistä sanaa?

Vierailija
47/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon just päinvastaista mieltä. Ruskeat voi olla nätit meikillä, mutta ei ilman meikkiä. Siniset taas voi olla nätit meikittä.

-Ei, siniset on niin haaleat ja näyttää valjulta kun väri on vaalea... Olen kuullut niin monelta blondilta sinisilmäseltä että "voi vitsi kun näytät noin hyvältä ilman meikkiä, kun sulla on noi tummat silmät jne". Itellä ruskeet... Ja kyllä oon monesti ihmetellyt , että kuinka ne blondit on ku eri ihmisiä ilman meikkejä :D

Miksi pitää kiistellä makuasioista? Pidän sinisiä kauniina ilman meikkiä, ruskeita en. Ruskeat meikillä ok.

Vierailija
48/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat pikisilmät kaikista upeimmat

Vierailija
49/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset ja sitten vihreät, kaiken sävyiset. Tosi tumman ruskeatkin ovat ihan kivat. Mitkään suklaa- ja pähkinänruskeat ei miellytä

Vierailija
50/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään selkeän sinisistä ja vihreistä silmistä. Sellaisista kirkkaista ja melko vaaleista.

Itselläni on tummanvihreät, silmistä tulee kehuja silloin kun on vihreä paita tai huivi päällä, muuten näitä ei kommentoi kukaan.

Vierailija
51/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsimmät on semmoiset hailukan siniset, kirkkaan vaaleansiniset ns huskyn silmät sen sijaan upeat!

Toisella lapsellani on ihanat tummanvihreät silmät ja toisella tummanruskeat. Itsellä tylsät perus vihreät.

Vierailija
52/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään selkeän sinisistä ja vihreistä silmistä. Sellaisista kirkkaista ja melko vaaleista.

Itselläni on tummanvihreät, silmistä tulee kehuja silloin kun on vihreä paita tai huivi päällä, muuten näitä ei kommentoi kukaan.

Itselläkin vihreät- eniten tulee kehuja jos pukeudun tietyn sävyisiin silmiä korostaviin paitoihin

Vierailija
53/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansiniset silmät on kauniit, sellaiset mustikan väriset. Itselläni on tylsät vihreät, joissa kullanvärisiä ja ruskeita säteitä ja pilkkuja. Tällaisista ei kukaan tykkää.

Vierailija
54/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas sellaset syvät suklaanruskeat on nätimmät kun semmoset lähes mustat mitä aasialaisilla, niistä ei oikeen nää mitään mutta tollaset suklaanruskeat on eloisat.. :)

Vierailija
55/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu enemmän silmien muodosta ja katseesta..

joku pistävän psykopaatin katse husky silmillä on ällöttävä, mutta kirkkaan siniset muuten voi olla nätit. tai sitten kylmä katse, ei nätti, esim ruskeilla silmillä mutta ruskeillä lämmin kattse nätti.

Vierailija
56/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta noi sekotukset on tylsimpiä..... Ettei oo oikeen minkään väriset.. usein vielä sellaset päättää että on vaikka ruskeat silmät, vaikka silmät olis semmoset ei minkään väriset.....

Sulla on huono mielipide ;)

Vierailija
57/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansiniset, kuin Laura Huhtasaarella

Vierailija
58/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoimmat on selkaiset silmät mitkä on ns. kaksiväriset. Puolet tai 1/4 on erivärinen kuin toinen puolisko.

Vierailija
60/62 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvän vihreät. Ai että. Varsin harvinainen väri ainakin Suomessa.

Myös puhtaat, vaalean harmaat silmät ovat erikoiset ja kauniit.

Ylipäätään selkeät värit, useimmilla suomalaisilla on harmahtavat muttei kuitenkaan harmaat silmät, tai epämääräisen sekaväriset silmät. Itselläkin, valitettavasti.