Kaunein silmien väri sinun mielestäsi?
Kommentit (62)
Tummanruskeat ja vihreät kiinnittää eniten huomion, koska niitä niin paljon vähemmän kuin sinisiä silmiä Suomessa.
Elisabeth taylorin violetti tai sitten vihreät tai siniset.
Riippuu ihan muusta naamasta. :D Ei mulla oo mitään yhtä tiettyä että pakko olla tietyn värinen.. On naisia, jotka on kauniita ruskeilla silmillä, on naisia jotka kauniita sinisillä jne.. :) Joillekin sopii joku ja toisille ei... :) Kauniit silmät voi olla esim ruskeet, siniset, jne.... Mutta ruskeet piilarit ei oo aina nättejä :D
Itsellä ruskeet, ja muutenkin tosi kauniit silmät niitä on aina kehuttu kauheasti.. :)) Isot ja ruskeat.. täällä palstoilla vaan jotkut on silleen "hyi ruskeat" mutta sitten monet on ihmetelleet että niin nätit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat tietysti! Harvinaiset Suomessa. Tähän liittyen "tummat silmät, ruskea tukka".
Suomessa on näitä sini/vihreä-silmäisiä blondeja ja maantienvärisiä.Nyky-Suomessa ruskea on monin paikoin jo enemmistössä. Näitä "tummat silmät, ruskea tukka" tyyppejä kun on aikas paljon muuttanut tänne.
Ei varmaan tarkoitettu tummaihoisia.
Suomessa ne tummaihoisetkin asuu. Eikä kaikilla, joilla on tummat silmät ja ruskea tukka, ole tummaa ihoa.
Naamapalmu
Kirkkaan vihreä tummilla reunuksilla
Ruskeat on näteimmät ilman meikkiä.. :) Siniset sitten nätit, mutta ne vaatii enempi meikkiä kun tummat silmät :)
T. Nappisilmä :D
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat on näteimmät ilman meikkiä.. :) Siniset sitten nätit, mutta ne vaatii enempi meikkiä kun tummat silmät :)
Oon just päinvastaista mieltä. Ruskeat voi olla nätit meikillä, mutta ei ilman meikkiä. Siniset taas voi olla nätit meikittä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne siniset meikkiä tarvitsee?
t. sinisilmäinen, joka ei meikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon just päinvastaista mieltä. Ruskeat voi olla nätit meikillä, mutta ei ilman meikkiä. Siniset taas voi olla nätit meikittä.
Makuasia ja paljon vaikuttaa sekin, minkälaiset/väriset ripset on. Jos on tummat, pitkät ripset, näyttää luonnollisesti erilaiselta kuin sellainen, jolla on vaaleat ja olemattomat ripset. Tämä niin meikillä kuin ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat tietysti! Harvinaiset Suomessa. Tähän liittyen "tummat silmät, ruskea tukka".
Suomessa on näitä sini/vihreä-silmäisiä blondeja ja maantienvärisiä.Nyky-Suomessa ruskea on monin paikoin jo enemmistössä. Näitä "tummat silmät, ruskea tukka" tyyppejä kun on aikas paljon muuttanut tänne.
Suomessa ne tummaihoisetkin asuu. Eikä kaikilla, joilla on tummat silmät ja ruskea tukka, ole tummaa ihoa.
Eikä kaikilla tummaihoisilla ruskeita silmiä. Esim. somaleilla on hyvinkin vaaleita ja erikoisen värisiä silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamapalmu
Jukkapalmu.
Sininen tai vihreä, mutta minkä tahansa väriset silmät voivat olla kauniit.
Sellainen sekoitus, jossa ainakin vivahde sinistä, vihreää ja harmaata tai ruskeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamapalmu
Jukkapalmu.
Kyllä nyt naurattaa.
Mun silmät on täynnä erivärisiä täpliä. Löytyy myös keltaisia täpliä. Silmieni väriä on hankala määrittää. Ne saattaa joskus näyttää jonkun väriseltä ja sitten taas toisen.
Siniset, sellaiset oikein kirkkaat 😍
-Ei, siniset on niin haaleat ja näyttää valjulta kun väri on vaalea... Olen kuullut niin monelta blondilta sinisilmäseltä että "voi vitsi kun näytät noin hyvältä ilman meikkiä, kun sulla on noi tummat silmät jne". Itellä ruskeet... Ja kyllä oon monesti ihmetellyt , että kuinka ne blondit on ku eri ihmisiä ilman meikkejä :D