Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisgalluppi: Onko merkitystä millä tavalla orgamisi on saatu aikaan?

Vierailija
21.11.2006 |

Onko merkitystä onko se tullut vibraattorilla, sormilla, suulla vai perinteisesti yhdynnässä- voiko niin edes saadakaan ilman stimulaatiota?

Onko merkitystä teetkö sen itse, vai miehesi?

Onko oikein sanoa että ne eivät ole naisia olleskaan jotka eivät ole koskaan normaalissa seksissä saaneet orgasmia siis ilman vibraattoria?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on siis merkitystä ja uskon, että miehellekin on. Luultavasti vie haluja, jos ei pysty naiselle rakastelemalla tuottamaan orgasmia, vaan aina käsin.

Vierailija
2/15 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni pitkään ennen kun sain edes tällä yhdellä tapaa,

olen siis onnellinen tästäkin!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan niitä aina vaikkei oiskaan mitään unelmien touhua, tunnepuoli on paaaljon tärkeämpi, ja jos olen jonkun tarpeeksi polvet notkistavan kanssa en ikinä " saakaan" enkä kaipaakaan.

Vierailija
4/15 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis mieluiten otan semmosen. Mutta kyllä mulle klitorisorkkukin passaa, suulla tai sormilla, ihan sama...

Muitten naisten orgasmit on mulle ihan yks hailee. Ei tulisi mieleenikään arvioida jonkun ' naiseutta' seksielämänsä perusteella.

Vierailija
5/15 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko oikein sanoa että ne eivät ole naisia olleskaan jotka eivät ole koskaan normaalissa seksissä saaneet orgasmia siis ilman vibraattoria?

ja on vähän hassua määritellä naiseus orkun kautta.

Vierailija
6/15 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi kukaan haluaisi sanoa näin??? Tai mitä väliä, sanokoon vaan jos se omaa egoa pönkittää, mutten minä silti miehksi muutu :-)))))

Vierailija
7/15 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten naisten seksielämä ei minulle kuulu. Nainen on aina nainen. Mihinkäs se siitä muuttuisi?

Vierailija
8/15 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa, tuleeko yhtymisestä vaiko sormista tai peräti suusta?

Vierailija
9/15 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei missään nimessä niin, että tekotapa vaikuttaisi.

Vierailija
10/15 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat orgasmin " pelkässä" yhdynnässä? Kysymyksessä on ennemminkin poikkeus kuin sääntö.

Vierailija:

Minulle on siis merkitystä ja uskon, että miehellekin on. Luultavasti vie haluja, jos ei pysty naiselle rakastelemalla tuottamaan orgasmia, vaan aina käsin.

Vierailija
11/15 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekä yhdyntä että stimulointi, esim perhonen klittalle ja mies tulee takaa päin. Näin saan ikäänkuin tupla orkun: ihan kuin tulisi kaksi orkkua -klitoris- ja emätinorkku - samalla kertaa.

Vierailija
12/15 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen tekee yksin, siinä ei ole tunnetta

Vierailija
13/15 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka erilaisilta ne tuntuvat tekotavasta riippuen. Saan oikeastaan ihan millä tahansa tavalla orgasmin, harvoin jää saamatta.

Vierailija
14/15 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vika... miehellä liian pieni vai mikä mättää? Klitoriksesta saan, muualla en tunne edes mielihyvää??!! Outo lintu!

Vierailija
15/15 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missä vika... miehellä liian pieni vai mikä mättää? Klitoriksesta saan, muualla en tunne edes mielihyvää??!! Outo lintu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän