Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin helvetin väsynyt

Vierailija
21.11.2006 |

En jaksa sen kummemmin selvittää elämäntilannetta, mutta olen vain niin väsynyt.

Töihin pitäisi lähteä kohta tekemään extrapitkävuoro ja tuntuu, että en millään jaksa. Saikkua en voi hakea, koska en ole sairas mistään.

Välillä vain lasken vuosia, että pääsen eläkkeelle ja nukkumaan tarpeeksi ja lepäämään.

Kai tämä ohi menee joskus, mutta nyt tuntuu niin toivottomalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy lääkärissä, tuota menoa väsymys vain pahenee

Vierailija
2/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat pieniä, mummi on lisähoidettavana, mies paljon töissä ja itse vuorotyössä. Mutta mikään paikka ei ole kipeänä ja nukunkin ihan hyvin. Olen vain väsynyt ja tuntuu, että en meinaa jaksaa mitään enää.

Taitais nauraa ulos ja sanois, että olen laiska.

Kiitos kuitenkin lohdutuksesta t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen vain väsynyt ja tuntuu, että en meinaa jaksaa mitään enää.

Sanot sille lääkärille vain tuon lauseen, se riittää.

Vierailija
4/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lisäksi vielä hoitotyötä ja olen todella uupunut siihe, että minun pitää koko ajan antaa itsestäni toisille, eikä koskaan jää omaa aikaa hengähtää.

Usko tai älä, mutta nämä pari lausettasi lohduttivat minua kovasti.

Vierailija
5/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hanki apua itsellesi. Pidä lapsia hoidossa, vaikka olisitkin kotona, pyydä sosiaalitoimistolta kotiapua jne. Paljon kalliimmaksi yhteiskunnalle tulee masennuksen hoito ym. mitä voi tapahtua kun on oikein väsynyt.

Terv. Yksi väsymyksen kanssa kamppaillut, nyt menee jo paremmin.

Vierailija
6/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ja eläintenhoidon ohella käyn töissä ja koulua, eilen nukahdin kun luin,ihan huomaamattani, silti ei ole kyllä tullut missään vaiheessa mieleenikään mennä lääkäriin, sillä ei se pitkällä jaksolla helpota, täytyy vaan jostain karsia

Vierailija
7/7 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät ovat niin täynnä, että en ehdi ajatella omia asioitani loppuun.

Lisäksi mummi vaatii paljon hoitoa, lisäksi lapset ovat pieniä. Hoitotyössä pitää olla koko ajan skarppina, varsinkin yövuoroissa.

Joskus voi olla uupunut pelkästään muutenkin, ilman, että kärsii masennuksesta. Yövuoroja on paljon ja silloin nukkumiset jäävät todella vähiin. Aamuvuorojen jälkeen odottaa ruoanlaitto, siivous, lasten hommat ja jossain välissä on käytävä mummille apuna ja siivoamassa ja tekemässä ruokaa yms.

Kärsittävä kai se on jokaisen ihmisen. Ei saisi myöntää, että joskus on vain väsynyt. Mutta minä olen, varsinkin työssä. Kiire lisääntyy, potilaat ovat vaativampia ja vaativampia. Laatua vaaditaan ja heti ollaan valittamassa jos hoitaja ei ehdi sillä sekunnilla palvelemaan.

Elämä on kyllä välillä perseestä.