Miltä tuntuu olla mies, tai nainen?
Olen ollut 40 vuotta miehenä, mutta en ole tuntenut saati ajatellut ikinä olevani mies. En herää aamuisin huutaen että hohhoijakkaa, on hyvä herätä miehenä. Vaikka joskus aamuerektiossa oleva penis kyllä asiasta muistuttaa, se ei pääkoppaan resonoi kuitenkaan indikaationa että nyt olen mies.
Voiko siis olla niin, että sukupuoli ei olekaan mielen päätettävissä oleva asia?
Kommentit (45)
Miehellä painaa haaroissa ja naisilla rinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
On mukavaa olla nainen. Tietää löytävänsä kumppanin.
Voisiko olla, että on hyvännäköinen ollessaan takaa varmemmin kumppanin. Yhtälailla miehiä ja naisia pariutuu.
Juu ei se naiseus mitenkään erityisesti "tunnu". Se on tieto joka silloin tällöin muistuttaa itsestään kun on kuukautisten aikana ollut "tarve tilkkiä vuotoa" tai tissien kasvaessa pitänyt hommata rindet. Tai panetuksen aikana pikkarit kastuvat ja keino saada panetus kuriin tapahtuu tietysti eri tavalla kuin jos olisi mies. Oman kriisini elin teininä ja sen jälkeen olen ollut sinut tämän minuni kanssa. Mikäs sen mukavampaa kuin olla nainen jolla on oma mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut 40 vuotta myös miehenä, ja tuntuu hyvältä. Mieli on tasaisen hyvä, vointi kehossa myös. On aina lämmin, ja tuntuu että pärjään aina tilanteessa kuin tilanteessa. Suurin ongelma on sietää ympärillä olevien ihmisten epävakaata vouhotusta ja mielentilan pikaisia muutoksia sekä neuroottisuutta.
Pitäisikö sun sitten vain keskittyä itseesi ja antaa toisten elää omaa neuroottista elämäänsä.
Mä tunnen olevani hiiri.