Mikä on mummonimesi tällä logiikalla?
Etunimi = ekaluokan opettajasi etunimi
Sukunimi = viimeisin syömäsi lääkevalmiste (lääkkeen nimi)
Täällä Pirjo Triptyl toivottaa hyvää iltaa!
Kommentit (596)
Maija Ibumax, ei nää kyllä oikein toimi😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinikka Provera, en bongannut sukulaisia vielä?
Opamoxin Paula täällä. Ei ole minullakaan sukua näköjään. :(
No ei vissiin, mut naapuriklaanistapa on: Alproxin Seija tässä nää, moimoi!
skriva skriver kirjoitti:
Syön niin harvoin lääkkeitä, että keksin sukunimen modernina mummona itse.
Nimeni on Salme Zovirax- Leponex ja asun Kreikassa harmaaviiksisen ukkoni kanssa. Harrastan ruoanlaittoa, nytkin tsatsikit juuri tekeytymässä.
Tanssin paljon, koska se ehkäisee dementiaa ja on hauskaa muutenkin. Viimeksi tanssin Arja Saijonmaan levyn tahtiin. " On meri aava ja laineet sen.."
Olen hieman ennenaikaisesti vanhentunut runsaasti nautitun auringonvalon takia. Seksielämää ei ukon kanssa ole ollut vuosiin ja tästä turhautuneena nautin usein Ouzoa. Silloin lentelee astiat. Onneahan se vaan teettää.
Kesällä tulen Suomeen tapaamaan ystävääni Eila Antabusta. Vaikka hän on rasittava pölöttäjä eikä kuuntele juttujani koskaan. Yhdessä lähdemme kosmetologille laitattamaan kynnet ja skumpalle.
Illalla sitten karaokeen Ykä Nitron kanssa.( Yhteinen sussumme nuoruudesta. ) Jatkoille nitrodiscoon.
Hei, mäkin kerron vähän itsestäni! Olen siis Möllerin Henna, 61-vuotias mummeli, joka on kihloissa erään ikäisensä herran kanssa. Mulla on kolme lasta, kaksi lastenlasta, yksi koira, kaksi eksää ja atooppinen ihottuma. Ensimmäinen eksä oli Matti Ibumax ja toinen Veeti Panadol. Me asutaan täällä Helsingissä ja toisinaan matkustamme Tallinnaan tapaamaan sukulaisiamme Heini ja Jukka Mölleriä. Enpä tämän kummempi ole! Niin, ja terkut rakkaalle Hennalle sinne, missä ikinä nyt asutkaan! Ps. Miten vaihto-oppilastouhu sujuu?
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Pirkko Burana, mutta hyvin pian vaihdan Rennieen.
Eeva Etoricoxib täällä, iltaa vaan kaikille.
Tellervo Desloratadine
( allergialääke)
Leena Histec tässä, hei hei! Kutkuttavan mukavaa iltaa!
Ritva Primaspan