Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahtoi mennä pieleen säärien kotisokeroinnissa =)

Vierailija
18.02.2023 |

Tein ohjeen mukaan massan. Mutta se ei todellakaan käyttäytynyt kuten netin videoilla. Se saakeli oli joko polttavan kuumaa tai jämähti jäähtyessään kovaksi. Yhtään ainutta karvaa sillä ei irronnut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankala käyttää itse tehtyä sokerointimassaa, kannattaa ostaa epilaattori.

Vierailija
2/7 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan valmista sokerimassaa netistä. Kotikeitokset onnistuneet tasan kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut useasti ja sittemmin lopettanut yrittämisen. Todella hankalaa saada massa sopivan tarttuvaksi ja silti karvoja jää sääriin vaikka kuinka olisi huolellinen.

Lämpimässä ja kosteassa pesuhuoneessa onnistui parhaiten kun sauna oli päällä.

Nykyään vaan sheivaan.

Vierailija
4/7 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakaan ei onnistunut, en onnistunut löytämään oikeaa jäähtymisastetta minäkään. Katsomallani ohjevideolla esiteltiin sellaista muovailuvahan tapaista olomuotoa, jollaisen kyllä sain aikaiseksi mutta mun karvat ei tarttuneet siihen. 

Vierailija
5/7 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hankala käyttää itse tehtyä sokerointimassaa, kannattaa ostaa epilaattori.

Niin hennot säärikarvat etteivät lähde epilaattorilla vaan katkeavat. Eli ei toimi minulla.

Vierailija
6/7 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan valmista sokerimassaa netistä. Kotikeitokset onnistuneet tasan kerran.

Se on seuraava vaihtoehto. Toimiiko paremmin?

Ennen käytin Bodyshopin kuumavahaa mutta sitä ei ole saanut enää vuosiin.

Vierailija
7/7 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mullakaan ei onnistunut, en onnistunut löytämään oikeaa jäähtymisastetta minäkään. Katsomallani ohjevideolla esiteltiin sellaista muovailuvahan tapaista olomuotoa, jollaisen kyllä sain aikaiseksi mutta mun karvat ei tarttuneet siihen. 

Laita talkkia, niin tarttuu paremmin. Näin ne kosmetologillakin tekevät.

Lisäksi, pese sääret hyvin saippualla ennen sokerointia, ettei niissä ole vartalovoiteen jäämiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä