Ultrien hintaa Jyväskylässä?
Kommentit (5)
Maksoin alkuraskauden ultrasta 70 euroa. Kelan osuus jo vähennettynä siis. En tiedä, onko täällä 3D/4D-ultraa ja mitä se maksaa. Jos vauva on jo kovin iso, niin tavallisella ultralla ei saa kyllä mitään selvää tai näkyy pelkkää päätä=-) Paikkoja en osaa sen kummemmin suositella. Hyvää palvelua olen lääkäripalvlu Österbackassa saanut.
Mehiläisestä olen kuullut hyviä kokemuksia samoin in-tiimistä, joka hiukan kalliimpi, mutta on erikoistunut lapsettomuushoitoihin ja siellä henkilökunta on erittäin asiantuntevaa. Mielestäni rakenneultra on hiukan kalliimpi aina kuin tuo np-ultra. siinä 90e:n tietämillä.
En sitten tiedä hinnoista tarkemmin jos käy ultrassa myöhemmin " ihan muuten vaan"
Kannattaa soitella ja kysellä, Mehiläisen in in-tiimin yhteystiedot löytyy ainakin netistä googlettamalla. Mehiläisen kautta saa aikoja myös ultramediin.
...suosittelen, jos haluaa asiantuntevaa tietoa ja tarkkaa perehtymistä. Itse kävin hänellä rakenneultrassa ja katseli kyllä todella huolella kaikki jutut. Hän on radiologian erikoislääkäri ja omistaa kai aikalailla parhaat mahdolliset ultrausvehkeet, joita osaa myös käyttää. Hän suhtautuu ultraamiseen puhtaasti lääketieteellisesti ja hyvin ammattimaisesti, että jos haluaa enemmänkin katsella vauvaa ja saada mukavia kuvia tai kysellä sukupuolta, niin silloin kannattaa valita joku muu paikka. Itse olin kyllä tosi tyytyväinen käyntiin! Maksoi 67 euroa. Kaira löytyy sellaisesta firmasta kuin Ultramed, joka toimii Mehiläisen tiloissa Puistokaudulla.
Kerttu 19+5
...kävin tällä viikolla rakenneultrassa ja hinta tasan 70¿ (siis tästä kelakorv. jo vähennetty).
Onkohan Jyväskylässä lainkaan 3/4d-ultraa????
Siis onko kukaan käynyt yksityisellä ultrassa ja minkä hintainen on ollut?
Mitä paikkaa suosittelette?
Meillä kuuluu vain yksi ultra ja sekin oli n. vkolla 11..Olisi kiva nähdä tuo vauveli nyt vähän isompana.