Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marin: Olisi pitänyt kuunnella Baltianmaita ja Puolaa

Vierailija
18.02.2023 |

"Marinin mukaan Suomen olisi pitänyt kuunnella Baltian maita ja Puolaa tarkemmalla korvalla.

- Heillä oli erilainen käsitys Venäjästä.

- Mielestäni on järkevää katsoa taaksepäin, tunnustaa virheet ja oppia virheistä, joita olemme yhdessä tehneet, Marin sanoo.

Marinin mukaan tilanne olisi erilainen, jos Krimin miehitykseen olisi vuonna 2014 reagoitu eri tavalla."

"Marin sanoo keskustelleensa lyhyesti Naton pääsihteerin Jens Stoltenbergin kanssa.

- Tilanne ei ole hyvä Suomen, Ruotsin eikä Natonkaan näkökulmasta. Molempien maiden olisi pitänyt olla Naton jäseniä jo aiemmin, Marin sanoo."

Lähde: https://www.is.fi/politiikka/art-2000009398425.html

Sieltä se sitten tuli! Myöhäistä se nyt on, kun p**** on jo housussa. Kiitosta tästä saa mm. Halonen, joka piti Venäjää ystävänä eikä tämän takia tarvetta Natolle ollut. Vaikka paremmat mahdollisuudet siihen olisi ollut parikymmentä vuotta sitten, kuin nyt!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ei ole hyökkäämässä Suomeen. Venäjä ei ole uhka Suomelle jos emme itse ala sellaiseksi.

Vierailija
22/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä ei ole hyökkäämässä Suomeen. Venäjä ei ole uhka Suomelle jos emme itse ala sellaiseksi.

NIin, se Venäjä taistelee vain lännen fasismia vastaan vai mitä se Mirkku tuumaakaaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä olisi pitänyt ottaa mukaan Natoon, jota se itse ehdotti 15 v sitten. Siellä olisivat suurvallat kontrolloineet toisiaan.

fasistinen roistovaltio ei kuulu NATOon, eikä se kuulu YKhonkaan.

Vierailija
24/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

venäjä on uhka jokaiselle naapurilleen

Vierailija
25/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalla kova tarve miellyttää globalisteja.

Sanna on maailman suurin social justice warrior, joten tottakai.

Vierailija
26/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on kauhean laiha nykyään.

Vierailija
27/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ulostulo mitä Suomen suuntaan lauotaan, kertoo ihan muusta. Samaa mustamaalaamista oli Ukrainasta vuosia ennen hyökkäystä.

Vierailija
28/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä olisi pitänyt ottaa mukaan Natoon, jota se itse ehdotti 15 v sitten. Siellä olisivat suurvallat kontrolloineet toisiaan.

fasistinen roistovaltio ei kuulu NATOon, eikä se kuulu YKhonkaan.

Roistovaltioiden kerma on kuule YK:n turvallisuusneuvostossa! Hyvin mahtuu Venäjä joukkoon mukaan muiden roistojen seuraan!

Vierailija
29/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisi nyt vielä Haloselta julkisesti, miksi tämä niin kovasti halveksi Baltian maiden Venäjä-realismia virkakaudellaan.

Tuolloin venäjällä oli eri tilanne. Baltiassa puhuttiin silti todella rumasti venäjästä.

Vierailija
30/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes koko Suomellakin oli se käsitys Venäjästä

Tosi ei vasemmistolla

Vierailija
31/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ulostulo mitä Suomen suuntaan lauotaan, kertoo ihan muusta. Samaa mustamaalaamista oli Ukrainasta vuosia ennen hyökkäystä.

juuri öyhöttäneet venäjän teeveessä että Suomi pelottaa, täällä on viikinkinatseja ja odottavat koska täällä nousee suomalainen shaakasvili johtamaan Suomea hyökkäämään venäjälle.

Muut propagandapeikot siinä ympärillä ei oikein osanneet pitää pokkaa.

Vierailija
32/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisi nyt vielä Haloselta julkisesti, miksi tämä niin kovasti halveksi Baltian maiden Venäjä-realismia virkakaudellaan.

Tuolloin venäjällä oli eri tilanne. Baltiassa puhuttiin silti todella rumasti venäjästä.

Tuolloin moni suomalainen kuvitteli venäjällä olevan eri tilanne.

Vierailija
33/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri öyhöttäneet venäjän teeveessä että Suomi pelottaa, täällä on viikinkinatseja ja odottavat koska täällä nousee suomalainen shaakasvili johtamaan Suomea hyökkäämään venäjälle.

Muut propagandapeikot siinä ympärillä ei oikein osanneet pitää pokkaa.

Vaivautuneilta ne muut siellä studiossa vaikuttivat. Sekopäisyydelläkin ilmeisesti rajansa.

Vierailija
34/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiks tarpeeksi marinia ja natoa hehkuteta tarpeeksi mediassa ?!

mediapooli kusettaa. lukekaa historiaa ja tietoja muualtakin. Natotus on iso virhe. Kansalta kysymattä... aivopesty vain vihaamaan 2014 alkaen, isäntämaasopparista alkoi pahin. CNN uutiset kopioidaan. vertaa huviksesi. Jenkeillä sentään muitakin medioita

Kyllä tuo Venäjä-viha on paljon vanhempaa, aivan selvästi sen havaitsi jo 1980, kun kävin intin. Että kävin, oli anteeksiantamattoman tyhmä teko, vieläkin harmittaa, kun asiaa ajattelee.

Vierailija
35/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Marin sanoo keskustelleensa lyhyesti"...ja ketunviikset, fakta on, että on vain kuunnellut Stoltenbergiä, mitä hänellä on sanottavaa.

Vierailija
36/37 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

venäjä on uhka jokaiselle naapurilleen

Ukrainan sota on osoittanut selvästi, että Venäjän sotajoukot tekevät sellaisia rikoksia jotka ovat rikoksia ihmisyyttä vastaan. Julmia tekoja siviilejä kohtaan, lapsia ja vanhuksia, sairaaloita on pommitettu.

Vierailija
37/37 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Virheitä joita olemme yhdessä tehneet"? Äänestin natomyönteistä puoluetta eikä gallupissa ole kysytty mielipidettäni, mitä virheitä siis tein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi