Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielenkiintoista tämä:

Vierailija
18.02.2023 |

Te-toimiston asiakkuudesta siirrettiin kunnan työllistämistoimiston asiakkaaksi (siis ei ole kuntakokeilu, vaan kunta + työkkäri yhdessä tässä toimistossa häsläävät). Pitkäaikaistyötön.
No, kunta ei ole koskaan oikeasti ollut tarjoamassa mitään, joten tämä sitten tuli siellä ko. kuntatyöllistämistoimiston keskustelussa puheeksi. Kirjoittivat toki tuon aktivointisuunnitelman päivitetyksi.
No, seuraava yhteydenotto tulikin sitten taas sieltä oikeasta työvoimatoimistosta.
Eli heittikö ne nyt sitten oikeasti sieltä kunnan työllistämistoimiston asiakkuudesta ulos, eli tunnustivat sitten lopulta ihan oikeasti, että me ei haluta, meillä ei ole mitään tarjottavaa!

Hah!

No, ei se mitään haittaa. Kun kerran on jo tälläkin tiedossa se sieltä päin tuleva kohtelu ja anti, niin ihan hyvä vaan, ettei ainakaan sieltä kunnalta tarvitse mitään kuulla. Hoitakoot vaan puliukkonsa ja lastensuojeluasiakkaansa... niin kuin ovat tähänkin asti hoitaneet... Täysiä kaistapäitä koko kylä täynnä.
Juu, niin ei niillä ole muuten kunnan terveydenhoidostakaan ollut mitään tarjottavaa koskaan.... hammashoidossa ne itse päättivät - itse - päättivät eli lopettivat kesken läheteajan hoitosuhteen. Sen kerran kun oli tk:ssa lääkärille saatu aika, niin arvatkaapa mitä.... sille varatulle ajalle, mulle annetulle ajalle, tunkee joku sairaanhoitaja päätään oven välistä, että juuu, tarvittais tonne päivystykseen sua (siis lääkäriä), siis mulla oli ajanvarausaika, ja sekin siinä sitten oli, että juu olin viemässä joltakulta muulta jotain!

Että pitäkää vaan hyvänänne!

ja kiitos, jos ei tarvitse sitä kuntasossu-työkkäriämmäää enää nähdä! Nää on jo pelleilleet tarpeeksi!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mites sitte käy, kun työvälitystoiminta siirretään kokonaan kuntien hoidettavaksi. 

Mites sitte käy! Tämähän on tulossa lailla käytännöksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla