Päärin jo nuorena että en anna koskaan iän määrittää pukeutumistani, olen pitänyt tästä kiinni enkä ole huomannut minkäälaista paheksuntaa. Olen 48vuotias
Päällä yleensä huppari, toppi ja farkut. Ostan vaatteet lähinä Gina Tricotista, New Yorkerista ja H&M:tä.
Kommentit (8)
Täälläkin yksi 56 v. Ei kai näin vanhana jaksa piitata turhista. En yritä näyttää nuorekkaalta. Tykkään farkuista, huppareista ja maihareista, ovat mutkattomia ja helppoja.
Mulla kans. Farkkuhaalarin ostin just. T-paitoja, farkkuja, ruutupaitoja... tennarit
N62
Siinä kohtaa kun Suomessa aletaan nillittää jostain vaatteista niin mennään syvällä.
Ikinä tullut mieleenkään että miten minkäkin ikäisen pitäisi pukeutua. Onko siihen oikeasti joku sääntö? Mä oon aina pitänyt sellaisia vaatteita mistä tykkään.
Ei kai enää olekaan "sääntöjä" entiseen malliin. Silloin rouvat pukeutui ruskeaan teryleenihameeseen ja papiljottikiharat oli. Vapaat naiset pukeutui isoon kukkakuosiin hiukset tuulessa liehuten
On niitä kyllä aina neuvojia, että minkälaiset vaatteet eivät enää sovi 40- tai 50- ikäisille (naistenlehdet, YouTube. . . ) mutta en minäkään niistä välitä. Olen 65 ja kolminkertainen mummi, eläkkeellä just pari vuotta ja pukeudun just kuin haluan. Farkut tai muut housut, joku pusero tai teepaita, huppari tai villapusero. Täksi talveksi ostin anorakin, se on ihana!
Suunnittelen just vaatteita kesän Sodis-reissuun. Farkkuja, tennareita, gollegeja. Reppu. Yms
N62
Minulla 58-vuotiaana sama tyyli.
Ei ketään kiinnosta mitä muilla on päällä.
Ehkä joku muotitietoisempi haluaa paheksua, mutta siinäpähän tuijottaa.