Mitä aikuisten ihmisten pitäisi tehdä treffeillä?
Kommentit (28)
Käykö lapsetkin treffeillä vai mitä tarkoitat?
Jos treffit ovat joulun aikaan, saattaisin tehdä poikkeuksen ja juoda lasillisen viiniä jouluaterian asemesta treffeillä. Mutta vain lasillisen viiniä, koska en juo alkoholia muuten kuin lasillisen viiniä jouluaterialla, jouluisin. Ja tämäkin olisi niin iso poikkeus minun alkoholinkäyttöön että se olisi oikeasti once in lifetime.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffeillä kävimme kävelyllä, toisilla eräässä suomalaisessa Unescon maailmanperintökohteessa. Kolmannella kerralla vietettiin isolla porukalla viikonloppua miehen luona, neljäs viikonloppu taisi olla sellainen, että matkustin hänen luokseen ja vietimme ihan kotiviikonlopun kokkaillen, elokuvia katsellen, ulkoillen jne.
Suomenlinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Parhaat treffini olivat kun kävelin ulkopaikkakuntalaisen naisen kanssa luontopolulla. Toki tästä saa monet
sarjamurhaajafiilikset, mutta meillä oli ihan leppoisat ja hauskat treffit ja joimme kahvit ja sitten seurustelimme puoli vuotta. Nainen on vieläkin elossa.
Sama täällä. Jos ihminen viihtyy luonnossa, se on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos treffit ovat joulun aikaan, saattaisin tehdä poikkeuksen ja juoda lasillisen viiniä jouluaterian asemesta treffeillä. Mutta vain lasillisen viiniä, koska en juo alkoholia muuten kuin lasillisen viiniä jouluaterialla, jouluisin. Ja tämäkin olisi niin iso poikkeus minun alkoholinkäyttöön että se olisi oikeasti once in lifetime.
Hihihihiiiii.... tästähän tuli meemi niin että helähti!
Oonko ainut, jonka mielestä lounas/ravintotreffit on hankalat, kun samalla pitäisi syödä JA jutella? Tuntuu, että keskustelu ei luista, kun aina on suu täynnä kun pitäisi vastata, tai sitten ei saa mitään syötyä. Mieluummin menen kahville.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut, jonka mielestä lounas/ravintotreffit on hankalat, kun samalla pitäisi syödä JA jutella? Tuntuu, että keskustelu ei luista, kun aina on suu täynnä kun pitäisi vastata, tai sitten ei saa mitään syötyä. Mieluummin menen kahville.
Itse en kokisi hankalaksi, kyllähän kavereiden ja työkavereidenki kanssa käydään usein ulkona syömässä ja nimenomaan samalla juttelemassa. Sen sijaan ensitapaamisella en lähtisi syömään siksi, ettei voi tietää millainen tyyppi sieltä oikeasti tulee. Sujuuko juttelu, osaako hän käyttäytyä, onko hän mukava, haluaako hänen kanssaan viettää niin pitkään aikaa kuin mitä aterioidessa menee.
Minulle on aikuisiällä vain kaksi sääntöä, mitä haluan ehdottomasti treffeiltä:
1) Paikka on joku sellainen, missä pystyy hyvin olemaan ja juttelemaan
2) Treffit eivät ole nettideittailun tulosta