Miten jaksatte sen kanssa että olette vain ihan ok näköisiä?
Koskaan ei kukaan ole että vau. Aika ajoin joku vastakkaisen sukupuolen edustaja tsekkaa kadulla mutta kääntää katseen jo nopeasti seuraavaan. Parisuhde löytyy mutta ulkoisesti et koskaan ole ollut kumppanisi ensimmäinen vaihtoehto ja tunsitte ehkä kavereina ennen kuin aloitte seurustelemaan.
Kommentit (32)
Olen visuaalinen, joten haluaisin tykätä edelleen peilikuvastani, mutta en enää voi :/ miehet tekevät tosiaan nyt tuota, että vilkaisevat ja katsovat heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää minulle ihminen joka 'on saanut kaiken'. Sellaista ihmistä ei ole kuin kateellisten mielikuvituksessa. Itse olin nuorena keskimääräistä kauniimpi mutta löysin itsestäni paljon vikoja ja olin epävarma koko ajan. Ihan niinkuin muka edullinen ulkonäkö olisi ainoa avain onneen. Tämän ajan harha.
Satutko itse olemaan tällainen kateellinen? Itse olen mielestäni saanut kaiken ja enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmaa. Älyni ja mielikuvitukseni korvaavat ulkonäköni puutteet vielä tässä 70 vuoden kunnioitettavassa iässäkin. Ei meikkejä eikä silikonitissejä mulle . Elän täysipainoisesti ilman niitäkin
Ohhoh. Tomera mummo. Haluatko mitalin?
Sääliksi käy ap ja kaltaisensa. Miten ihmeessä heitä nykyään on vieläpä niin paljon? Onnetonta elämää pelkän ulkonäön varassa. Surullista.
Mä luulen, että olisin saanut kauniina paremman elämän. Kauniilla aina helpompaa, heidät huomioidaan. Pääsevät jopa helpommin töihin. On miehissä valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy ap ja kaltaisensa. Miten ihmeessä heitä nykyään on vieläpä niin paljon? Onnetonta elämää pelkän ulkonäön varassa. Surullista.
https://ih1.redbubble.net/image.1846601354.8059/pp,504x498-pad,600x600,…
En usko, että olisin millään merkittävällä tavalla onnellisempi, jos olisin kauniimpi. Päinvastoin, jos se ulkonäkö olisi hyvin tärkeää, niin silloinhan tulisi sitä onnettomammaksi, mitä kauemmin elää.
Minua ei kiinnosta, mitä mieltä joku ihminen on ulkoisesta olemuksestani. Niitä mielipiteitäkin on joka lähtöön. Minun mielestäni on kiva että kaikki ihmiset näyttävät erilaisilta, niin ihmiset tunnistaa ja erottaa toisistaan helpommin.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että olisin millään merkittävällä tavalla onnellisempi, jos olisin kauniimpi. Päinvastoin, jos se ulkonäkö olisi hyvin tärkeää, niin silloinhan tulisi sitä onnettomammaksi, mitä kauemmin elää.
Sitä voi olla kaunis perustamatta elämäänsä ulkonäölle.
Olen tavis. Nuorena ei kukaan kiinnostunut. Näin vanhempana on vientiä, mutta on oma rakas ja ahdistaa miesten lähestymiset. En ole nuorenakaan toivonut miesten kiinnostusta. Kokemus on kahdesta miehestä ja minä olen tehnyt aloitteen molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tota. Kun on ikää tullut niin ymmärtää että surullisimpia hahmoja elämässä on ne kauniit naiset jotka on ulkonäöllä saaneet "kaiken".
Mä oon tavis ja mies samoin. Elämä on hyvää.
Enpä nyt tiiä. Luksusauto ja koti saatuna. Itse siellä "onnellisena" raadat tehdastyöläisenä eläkeikääsi saakka. Mutta hei, ainakaan et saanut kaikkea.
No hei! Minä olen saanut kaiken ok näköisenä. Tai en nyt ihan kaikkea kuten luksusautoa, jos sillä tarkoitaan jotain 100 000 euron auto. En edes meikkaa.
Olisinkin edes ok näköinen. En koskaan ollut kaunotar, mutta nyt muuttunut ihan yököttäväksi, kun ikää tullut lisää. Yksi aamu katsoin peilistä, että alan näyttämään mieheltä. Siis ei mitää karvoja naamassa, mutta piirteet.
Olen jopa miettinyt jotain kauneusleikkauksia.