Olen sen ikäinen, että voin katsoa Rintamäkeläisiä
Perjantain iltana ja unohtaa miten vähän on aikaa kun tuli vielä Saurin Yölinja ja Uutisvuoto.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan Rintamäkeläiset ja sen rauhoittavan tunnarin. Mukavan höpsö ja leppoisa sarja jossa aina kaikki päättyi joka jaksossa ihan hyvin.
M50
Paitsi siinä jaksossa, jossa Helmi Honkonen saa tietää, että hänen aviomiehellään on 'sotasaaliina' avioton poika.
Mikäli muistini ei täysin petä, sitä au-poikaa näytteli Ilmari Saarelainen.
En kyllä katso Rintamäkeläisiä vaikka maksettais. On niin hidassoutuinen ja haukotuttava. Mutta Sauria kuuntelin aikoinani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan Rintamäkeläiset ja sen rauhoittavan tunnarin. Mukavan höpsö ja leppoisa sarja jossa aina kaikki päättyi joka jaksossa ihan hyvin.
M50
Paitsi siinä jaksossa, jossa Helmi Honkonen saa tietää, että hänen aviomiehellään on 'sotasaaliina' avioton poika.
Selvittikö ne sitä asiaa koskaan? Oon just sen jakson kattonu ja sehän jäi niin, että Veikko kertoi Helmille, et hän oli kirjoittanut Antti Rintamäen nimissä kirjeitä sille naiselle ja ilmeisesti tehnyt vähän muutakin, kun oli poika sitten ilmaantunut maailmaan. Anttia ko. poika, Kalajoki sukunimeltään isäkseen tituleerasi, mutta Veikko ei saanut suutaan silloin auki, et poika on hänen. Helmi ja Veikko eivät tuolloin sota-aikana vielä olleet pariskunta, vain kirjeenvaihdossa.
Ai että oli hyvä sarja. Miehen kanssa katsottiin se ja kai jotkut uusinnatkin.
Siitä tuli niin lapsuus mieleen, olivat niin aitoja maalaisimmeisiä.
Nyt olen 77.
Entä kotikatu? Siinäkin sellainen eläkeläisten sarja
🇺🇦🇮🇱