Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko touhunnut kahden naisen kanssa yhtäaikaa

Vierailija
17.02.2023 |

Tässä kyselen että onko sattunut joskus niin? Mies alkoi ehdottelemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
2/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla mikä siinä kahden naisen jutussa viehättää? Itse en ole juurikaan halukas kokeilemaan. Mutta kokemuksia kehiin pojat! Kai alkaisin vertailemaan meitä naisia , pahimmassa tapauksessa tenttaamaan miestäni.

Vierailija
4/6 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kokeilla, äkkiä huomaa olevansa yksin, kun kumppani lähteekin kimppanaisen mukaan!

Vierailija
5/6 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi minun kokemuksista.

Oltiin pariskunnan kanssa hotellissa, saunottiin nelistään ja pelailtiin eroottis/seksi sävytteistä peliä rohkeineen tehtävineen ja siitä,edettiin parinvaihtoon. Myöhemmin illalla vieras parin mies halusi katsella kun minä oman vaimoni ja hänen vaimonsa kanssa kolmestaan sekstailtiin, hän istui vieressä ja runkkasi kaluaan.

Vierailija
6/6 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Oikeastaan kaksikin kertaa eri ihmisten kanssa mutta kummallakaan kerralla naiset ei keskenään tehnyt mitään vaan toinen aina masturdoi vieressä kun nain toista. Ensimmäisellä kerralla en edes nainut toista vaan hän tyytyi katselemaan, osa syy saattoi olla liian kova humalatila meillä kaikilla. Toisella kerralla nain molempia vuorotellen ja laukesin molemmille. Ihan mukavia kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi