Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat mielestänne isot rinnat?

Vierailija
17.02.2023 |

Lähtisin itse E tai F kupista. Ja nuokaan, kuten tällä palstalla on sanottu, ovat vain osviittaa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa nännin suuhun, niin ovat isot.

Vierailija
2/84 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että ei mahdu kämmeneen. Siis yksi rinta saa olla reilusti isompi. Ihana pitää kiinni molemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

65E on lopulta aika pieni. Ihan toista kuin 90E. Kirjaimia on huono vertailla.

Vierailija
4/84 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi vaikea. Koska, jos nainen on vartaloltaan pieni ja siro niin siinä b-kuppikin näyttää jo aika isolta mut sit taas jos on vartalossa enemmänkin mistä pitää kii niin tuo b-kuppi ei ehkä näytäkkään niin isolta enää. Eli moni asia vaikuttaa. Itsehän pidän kaikista tisseistä joten mulle ei kuppikoko ole merkkaava, kunhan saan pitää niitä hyvänä.

Vierailija
5/84 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

C:ssä on jo hyvin puristeltavaa ja pidettävää.

Vierailija
6/84 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on omasta mielestäni sellaiset luomut joiden väliin pystyy piilottamaan kullin täysin.

Vierailija
7/84 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta isot rinnat ovat sellaiset, että ne ulkonrvat huomattavasti muusta kropasta. Tosiaan hoikalla jo B-kuppikin voi näyttää isolta ja pyöreämmällä E ei ole vielä kovin iso. Mutta yhtä kaikki, tissit ovat ihania! Luomut on parasta, vaikken koskaan silikonitissejä ole hyväillyt enkä puristellutkaan.

Vierailija
8/84 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rintaliivien koista juuri mitään, mutta isot rinnat ovat sellaiset, että niiden väliin pystyy panemaan helposti. Muuten en isoista rinnoista juuri välitä, mutta sen muutaman kerran kun olen niiden väliin päässyt lykkimään, niin hyvältähän se on tuntunut.

Parhaat rinnat ovat sellaiset käteen sopivat, mutta ne ovat ainoastaan kauniit, ihanat ja kiihottavat, mutta ei isot.

Vierailija
9/84 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

D on normaali. Muut ovat pieniä. En sano, että eivät pienet voisi olla kauniitakin, mutta eivät sytytä minua. Isot sitten D:stä ylöspäin. Eikä kiitos saarnaa rinnanympäryksestä, se on kuultu.

Vierailija
10/84 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset on minimi kokoiset, että kun nainen menee selälleen makaamaan, tissit löllähtävät ihaniksi ruokalautasen kokoisiksi lätysköiksi. Eikä haittaa vaikka valuvat vähän kainaloon.

Vierailija
11/84 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Tämä on tosi vaikea. Koska, jos nainen on vartaloltaan pieni ja siro niin siinä b-kuppikin näyttää jo aika isolta mut sit taas jos on vartalossa enemmänkin mistä pitää kii niin tuo b-kuppi

Nykyään pidetään ihan normaalina niin kehopositiivista vartaloa että B-kupitkin hukkuvat makkaroiden sekaan ja nainen on teknisesti ottaen lauta.

Mutta kuten mainitsit niin muistan itsekin lukioajoilta hoikan, poikapeppuisen 155cm tytön jolla oli tuossa vartalossa suorastaan koomisilta näyttävät C-kupin rinnat. Se joutui seisomaankin pari astetta takakenossa.

Hoikassa vartalossa C-kuppi on IMHO jo isojen rintojen raja.

Vierailija
12/84 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

C on maksimi itsellä. Ihanteellinen olisi jotain B:n ja C:n välissä.

Vierailija
13/84 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten eri kuppikoot ei oikein sano minulle mitään, miltä mikäkin koko näyttäisi luonnossa, mutta aikoinaan tapailin kaunista naista ja tykkäsin hänen rinnoistaan todella paljon, niin hän kertoi rintojensa koon olevan B:n ja C:n rajamailla rintsikoiden valmistajasta riippuen ja kyseisellä kertaa hänellä oli C75 rintsikat päällä. 

No, tästä jäi itselle tuo C75 mieleen elikkä jos omistat sellaiset rinnat, niin olet minun makuun täydellinen:) Joskus olen leikkisästi sanonutkin, että voisiko löytää itselle sopivan naisen pelkästään kyseisellä koodilla C75:) 

Vierailija
14/84 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä rintaliivien koista juuri mitään, mutta isot rinnat ovat sellaiset, että niiden väliin pystyy panemaan helposti.

Tuossa on kyse enemmänkin rintojen muodosta kuin koosta.

Miten tämän nyt parrhaiten selittäisi.. saman kuppikoon pienet rinnat voivat näyttää siltä kuin ihon alla olisi joko isosta greipistä leikattu puolikas tai kokonainen pyöreä tennispallo.

Jälkimmäiset A-kupin rinnatkin riittävät tissipanoon jos ne ovat just sellaiset "rinnan muotoiset" pystytissit mutta pienet B-kupitkin tuottavat vaikeuksia jos ne ovat vain pallon puolikkaat jotka eivät yhtään hölskähtele edes liiveittä.

Vierailija
15/84 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D on normaali. Muut ovat pieniä. En sano, että eivät pienet voisi olla kauniitakin, mutta eivät sytytä minua. Isot sitten D:stä ylöspäin. Eikä kiitos saarnaa rinnanympäryksestä, se on kuultu.

Melkolailla samaa mieltä. Ainakin hoikalla naisella D-kupin rinnat ovat jo kohtuullisen kokoiset, mutta eivät vielä erityisen suuret.

Itselläni on 75D ja olen oikein tyytyväinen. Etenkin push up - rintsikoilla saa jo aika näyttävästi rinnat esille, mutta eivät ole yhtään liian suuret esim. esim. liikuntaharrastuksia ajatellen.

Vierailija
16/84 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ovat silloin kun tissiä voi puristella huoletta niin ettei sormet osu muuhun kuin tissiin.

Vierailija
17/84 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset 75G tai 75H on täydelliset! Itseä ei alle D kupit viehätä, tosin jokin D70 on myös liian pieni omaan makuun.

Vierailija
18/84 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset on minimi kokoiset, että kun nainen menee selälleen makaamaan, tissit löllähtävät ihaniksi ruokalautasen kokoisiksi lätysköiksi. Eikä haittaa vaikka valuvat vähän kainaloon.

Tämä. Kerran oli pesuvadin kokoiset lätyskät vastassa ja se ei unohdu koskaan.

Vierailija
19/84 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien kokomerkinnässä numero kertoo rintakehän ympäryksen, eikä sillä ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa.

Vierailija
20/84 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivien kokomerkinnässä numero kertoo rintakehän ympäryksen, eikä sillä ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa.

Ympärysmitta vaikuttaa suoraan rintojen tilavuuteen. Jos valitsee yhtä kokoa pienemmän numeron, sama rinnan tilavuus saadaan yhtä kokoa isommalla kuppikoolla.