Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvoin orgasmeja saavat naiset.

Vierailija
17.02.2023 |

Näin orgasmeja äärimmäisen harvoin saavana naisena olisi kiva keskustella asiasta ilman syyllistämistä.
Sana vapaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset enää koskeko miesten kaluihin, älkääkö päästäkö ns. pykälään. Kyllä ne siitä oppii aikanaan. Turhaa nautintoa miehelle vaan, räplätkööt itse sitä nakkiaan, jossa puolet vähemmn tuntoakinkuin siinä naisenklitoriksessa.  Ja koska miehet on tähänkin mennessä halunneet naisten "itse räpäävän klitoristaan" niin yhtähyvin voitte niin tehdä jatkossakin.

Voithan sinä noin tehdä jos se sun seksielämän laatua parantaa, mutta miksi muiden naisten pitäisi, mitä iloa he tuosta saisivat?

Vierailija
62/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettas miehiä vähemmän itsekkäiksi. Omani ei sitä olekkaan, puhun muiden naisten puolesta, kuten aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettas miehiä vähemmän itsekkäiksi. Omani ei sitä olekkaan, puhun muiden naisten puolesta, kuten aina.

Onko ne muut naiset pyytäneet sua puhumaan puolestaan?

Vierailija
64/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset enää koskeko miesten kaluihin, älkääkö päästäkö ns. pykälään. Kyllä ne siitä oppii aikanaan. Turhaa nautintoa miehelle vaan, räplätkööt itse sitä nakkiaan, jossa puolet vähemmn tuntoakinkuin siinä naisenklitoriksessa.  Ja koska miehet on tähänkin mennessä halunneet naisten "itse räpäävän klitoristaan" niin yhtähyvin voitte niin tehdä jatkossakin.

Mutta minkäs tee, kun vaimo haluaa ehdottomasti kulliani ja yhdyntää. Ei ole koskaan suostunut seksiin ilman niitä. Mutta siksi varmaan saanutkin yhdynnössä orgasmeja, kun on halunnut tarpeeksi.

Vierailija
65/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokanaisen pitäisi siis alkaa kouluttaa omaa miestään, jos joku vauvapalstan nainen on kirjoittanut miehestä, josta joku toinen vauvapalstan nainen ei ole tykännyt?

Vierailija
66/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä vastaa juuri niinkuin sinne huudetaan. Ja minä puhun ihan mistä haluan, ja kenen puolesta haluan, eläintenkn puolesta. Palstajyystäjät ei minua määräile.

Vierailija
67/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies suostu naista tyydyttämään, kuten naiselle luontaista, ei tarvitse mieskään tyydytystään. Hoitakoot omin käsin itsensä. Ihan luonnollista.

Vierailija
68/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuo otsikko puhuu miten asia on! Miksi naiset saavat harvoin - oisko miehillä jotain asian kanssa tekemistä???

Vierailija
69/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nai sinä omaksi iloksesi, ja jätä se nainen ilman. Pian saat sitten tehdä sen ihan yksinäsi. Ja sun kanssa jankkas on täysin turhaa.

Pariin kysymykseen voisit kyllä vastata, jos kykenet.

Jos et niin jätän kyllä sut rauhaan, mutta pidän sua jonkinlaisena retardina.

Tollasia te vajaaälyset sitten olette. Vastauksia ette kykyne vastaamaan. Riidanhaastoon sitäkin paremmin.

Vierailija
70/71 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tuo otsikko puhuu miten asia on! Miksi naiset saavat harvoin - oisko miehillä jotain asian kanssa tekemistä???

Eipä sitten muuta, kun vaan pillua nuolemaan. Sillähän nää ongelmat ratkeavat ihan helposti.

Mutta ongelmana voi myös olla se, että naiset eivät ole ihan sinut seksuaalisuutensa kanssa. Eivätkä myöskään oikein kykene puhumaan seksistä eivätkä siitä mitä haluavat. Tämä kai johtuu siitä, että eivät edes tiedä mitä haluavat. Joten joo. Kyllä se taas on miesten vika.

Mutta onneksi kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
71/71 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies suostu naista tyydyttämään, kuten naiselle luontaista, ei tarvitse mieskään tyydytystään. Hoitakoot omin käsin itsensä. Ihan luonnollista.

Luontaista. Klitorista hinkkaamallako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi