Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ylireagoi aina kaikkeen kritiikkiin

Vierailija
16.02.2023 |

Ja alkaa lapselliseksi.

Eilen meille tuli kinaa kun: pyysin häntä siivoamaan. Kävin sen jälkeen siirtelemässä tavaroita ja näin, että kukka-asetelmaa ei oltu siirretty siivottaessa ja sieltä takaa tuli pölyä vastaan. Sanoin tästä miehelle, että seuraavalla kerralla voisi imuroida kunnolla ja myös nurkista. Se otti mua tosi paljon päähän.

Tänään mies sitten lähetti viestiä WhatsAppiin, missä luki sanasta sanaan näin: "Teidän kuninkaallinen korkeutenne, pyydän armoa. Pölypallojen löytyminen common roomin vasemmasta nurkasta on varmasti Teidän mielestänne kuolemanrangaistuksen arvoinen. Ehkä teidän kuninkaallinen korkeutenne voisi tällä kertaa kuitenkin katsoa minua armollisesti ja tuomita vain 5 vuotta kuritushuonetta."

Mitä mieltä olette tällaisesta viestistä? Kamalaa ylireagointia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli nyt vain yksi esimerkki. Mites ne muut "lapselliset ylireagoinnit"?

Vierailija
22/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti olla hauska. Ei parisuhde ole aina täydellistä. Suuttuisin itse paljon pahemmin, jos mies tarkastaisi minun siivousjälkeäni ja huomauttelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät narsistit ei kestä mitään kritiikkiä, ovat niin erityisiä herkkiä lumihiutaleita ja aina kaikkia parempia. Siispä pienikin kritiikki murtaa hauraan egon ja aloittaa musertavan vastahyökkäyksen.

Vierailija
24/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukka-ASETELMAA ei oltu siirretty siivottaessa.."

Ei morjens!

Onkohan kyseessä Hyacinth Bucket?

Vierailija
25/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä olisi paljon kritisoimista pikkuasioista, mutta he antavat naisten tehdä asiat omalla tavallaan.

Vierailija
26/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua olis lopulta naurattanut. Saatan kyllä joskus ärsyyntyä, kun on vedetty "keskilattiaimuroinnit", mutta jos tuollaisen viestin saisin (ja vähempikin riittäisi), niin varmasti naurettaisiin yhdessä. Monesti on todettu, että hyvä, jos parisuhteen ongelmat on tätä luokkaa (kun on kiukuteltu/riidelty jostakin vastaavasta pienestä asiasta ja lopulta mennyt nauruksi, kun tajuttu pieni epäsuhta aiheen ja riitelyn kesken).

Vierailija
27/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän suhteen salaisuus on taito katsoa pikkuasioissa välillä pois. Kukaan ei halua, että puoliso kulkee perässä tarkistaen tekemisiä ja antaen "palautetta". 

30-vuoden avioliiton kokemuksella suosin ennakointia. Meillä tehdään kotityöt yhdessä. Olemme jakaneet kotitöitä mieltymystemme mukaan. Mieheni pitää imuroinnista minua enemmän, mutta on vähemmän pikkutarkka. Ennen imurointia nostamme yhdessä tavarat pois lattialta. Ja mies imuroi sen jälkeen.