Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi apua?

Vierailija
20.11.2006 |

Olin ollut työttömänä 8 päivää kun tein pari päivää keikkatöitä (ennen olin hoitovapaalla) niin minut kysyttiin töihin pariksi viikonlopuksi nyt marraskuussa, en voinut ottaa ne vuorot vastaan koska miehellä on kolmevuorotyö ja ensimmäisenä viikonloppuna hän teki aamuvuoroja ja toisena viikonloppuna hän teki yövuoroja. Lapsia meillä en kolme joille olisi pitänyt hankkia hoitopaikkaa. Työvoimatoimistosta tuli kirje että en ole ottanut töitä vastaan ja ne väittää että töitä olisi ollut kuukauden verran vaikka minulta kysyttiin vaan ne pari viikonloppua. Ja sitten kirjeessä luki että olin kieltäytynyt 31.10 ja että työ olisi alkanut lauantaina 4.11 (joka oli sunnuntai). Mistä minä olisin saanut hoitopaikkoja niin lyhyellä ajalla kolmelle lapselle? Vaikka kuinka selitin tilanteen niin tuli päätös 60 päivän karenssista. Todella törkeetä. Tietääkö joku mistä voisi kysyä neuvoja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini aloitti opinnot syyskuun 4 päivä. Pari viikkoa ennen koulun alkua työkkäri tarjosi työpaikkaa. Ei tietenkään kaveri sitä ottanut vastaan ja selitti, että on menossa kouluun. Karenssi napsahti tuolle parille viikolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme