Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä pukeutumisesta kiitos

Vierailija
16.02.2023 |

Kertokaahan naiset, että miten paljon mies saa kenties ns tyylitajutonta pukeutumistaan anteeksi jos on suht komea ja oikeasti hyväkroppainen. Joka siis näkyy vähän vaatteen kuin vaatteen läpi. Ei jaksa kiinnostaa muoti ja tukan sukiminen yhtään, mutta hygienia tietenkin on aina kunnossa, en siis aivan metsästä revitty kuitenkaan ole. Ehjiä vaatteita kuitenkin käytän :D ja tilanteen mukaan mutta valikoimaa mulla ei paljon ole, eikä mitään hajua onko tyylikkäät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ois kiva. Kuka julkkis pukeutuu mielestäsi kuin sinä?

Vierailija
2/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle miehen hyvä tyyli on melkeinpä tärkeämpi kuin komea naama, joten ei saa anteeksi. En siis tykkää mistään sliipatusta vaan rennon tyylikkäästä, ajan hengen mukaan pukeutuvasta. Jos miehellä ei ole yhtään tyylitajua, ei mene jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee väittää, että jos on todella hyväkroppainen, se näkyy vaatteissa kuin vaatteissa. Ei näy. Siksi sillä ei juuri mitään saa anteeksikaan.

Sen sijaan sinusta voi hyvinkin kiinnostua joku sellainen nainen, jonka mielestä pukeutuminen on muutenkin toisaravoista tai joka tykkää samanlaisesta pukeutumisesta kuin sinä. Varmaan osaat sitten odottaakin, että se näkyysitten myös hänen omassa ulkonäössään.

Vierailija
4/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni pukeutumisesta:

Talvella suositeltavaa, kesällä ei niin välttämätöntä. Tyyli on vapaa.

Ei kestä kiittää.

Vierailija
5/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset aika simppelit, (ehkä yksiväriset) perusvaatteet on mun mielestä ihan jees. Plussaa, jos tykkää ulkoilla jne. ja pukeutuu elämäntyylin mukaisesti, käytännöllisesti ja rennosti. :) 

Itse olen samantyyppinen, tosin osaan kyllä laittautua ja tykkään pukeutua paremminkin, käyttää nättejä koruja jne. 

-nainen

Vierailija
6/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapee väittää, että jos on todella hyväkroppainen, se näkyy vaatteissa kuin vaatteissa. Ei näy. Siksi sillä ei juuri mitään saa anteeksikaan.

Pakko kysyä, miten sitten läskit erottaa vaatteineen päivineen? Lisäksi, jotkut urheilijat pomppaa silmään katukuvasta taviksien seasta ylävartalon V-mallin, ryhdikkyyden, ja liikkumistavankin takia. Lisäksi, perseettömät ihmiset kyllä erottuu niistä, jotka tekee muutakin kuin istuu työkseen ja makaa vapaa-ajallaan.

Vierailija
7/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on tärkeää, että mies pukeutuu kivasti ja siististi. 

Vierailija
8/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet arkisin nuo vaatteet päälläsi? Millä tavoin saat pidettyä kehosi hyvässä kuosissa?

En minäkään tahdo pukeutua. Sama tyyli päivästä ja vuodesta toiseen, mutta suosin käytännöllisiä, arkeeni hyvin soveltuvia, siis mielellään esim merinovillaisia ja itseä miellyttävän värisiä vaatteita, jotka ovat  myös mittasuhteiltaan minulle oikeita vaatteita. Puhtaus on tärkeää. Paitsi että käytän samoja vaatteita vuoden ympäri ja tarpeen mukaan vain lisään kerroksia, niin samat vaatteet käyvät myös yöllä nukkuessa, kun vain ovat puhtaita. Pystyn pakkamaan kaikki vaatteeni yhteen reppuun ja lisäksi sinne mahtuu muutakin hyödyllistä.

nainen

Vierailija
9/9 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat erilaisia. Joillekin tyyli on tosi tärkeää. Minusta taas miehessä, joka miettii pukeutumistaan, on jotain tosi epämiehekästä. Tai ylipäätään ulkonäköään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä