Söin 400g karkkia ja 200g suklaata kahden päivän aikana ja kaduttaa
Miten pääsen tästä morkkiksesta eroon? Lisäksi sunnuntaina äiti kutsui kylään ja tekee laskiaispullia.
Kommentit (7)
voimismamman kahvitauko tuo vasta,ootahan ku päästään illalla ahmimaan,
Syön päivässä noin 50g suklaata. Joskus voi mennä 100g.
Semmoista on normaalin elämä. Ei voi vetää levyä joka päivä tai lihoaa, tulee läskiä ja rumentuu, sairauksia.
Kävelet rivakasti tunnin verran, niin siinä palaa 400kcal eli puolikas suklaalevy.
Itse lähden aina lenkille kun olen mässännyt, lievittää vähän omaatuntoa eikä vyötärö paisu niin paljoa pitkällä aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelet rivakasti tunnin verran, niin siinä palaa 400kcal eli puolikas suklaalevy.
Itse lähden aina lenkille kun olen mässännyt, lievittää vähän omaatuntoa eikä vyötärö paisu niin paljoa pitkällä aikavälillä.
No ei kyllä todellakaan pala. Tämä on taas osoitus siitä, millaisia harhaluuloja ihmisillä on liikunnan laihduttavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan pala. Tämä on taas osoitus siitä, millaisia harhaluuloja ihmisillä on liikunnan laihduttavuudesta.
haha tämä
Lähde lenkille