Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On jokahenkilön oikeus polttaa tupakkaa aivan kuin syödä hetki salaattia

Vierailija
16.02.2023 |

Nii

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti missä tahansa, kuten kadulla kävellessä. Muut tukehtuvat. Jää VANA joka seisoo ilmassa tai tuuli tuo sen toiselle. 

Vierailija
2/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaan hetken saa syödä salaattia? Mikä on raja? 5min? 10min? Entä jos syö pidempään? Saako rangaistuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, Kirjoita runo aiheesta mualiman loppu tupakanpoltosta ku sulta se näkyy sujuvan, ap 

Vierailija
4/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hetken pienen, hetken pienen elämässä saan kai 

Vierailija
5/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko kello käyntiin 

Vierailija
6/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoilta tulisi poistaa oikeus ilmaiseen terveydenhuoltoon.

Vierailija
7/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitten polttaa kannabista?

Vierailija
8/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kun tällä palstalla jatkuvasti jauhetaan ilmaisesta terveydenhuollosta. Kertokaa nyt mullekin, että mistä sellaista saa? Itse olen aina saanut terveyskeskuksesta laskun jos olen joutunut siellä käymään.

Vierailija
9/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee tämä jokahenkilö?

Vierailija
10/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kun tällä palstalla jatkuvasti jauhetaan ilmaisesta terveydenhuollosta. Kertokaa nyt mullekin, että mistä sellaista saa? Itse olen aina saanut terveyskeskuksesta laskun jos olen joutunut siellä käymään.

Käypä vaikka jenkeissä lääkärissä, niin huomaat, mistä on kyse.

Vierailija
11/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa juoksi yli järven 

Vierailija
12/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tätä että Suomesta halutaan savuton, mutta eikö enemmän haittaa ja häiriöitä aiheuta alkoholin käyttäjät? Aivan kamalaa, jos joku polttaa omalla parvekkeella tupakkaa, mutta se on ok kun joku pitää jatkuvia ryyppy bileitä ja aiheuttaa järjestyshäiriöitä ym.

Vierailija
13/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta mielipidettä teidän alanuolienne vuoksi. Inhottavaa hengittää kadulla pahanhajuista tupakansavua. Jos siitä sanoisi että häiritsee ja ahdistaa, saisi varmaan turpaan.

Vierailija
14/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta, mun äidistä ja mun mummosta tupakka on aina haissut hyvälle, suklaalle 

Vierailija
15/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otetaan maksuja ensin sitten ja sen jälkeen ja meillä on verotus lähes 30-60 prossaa ja alv 24 vaikka raanatussakin on vain 10 prossaa ja kirkko ottaa prossan on terveysmaksut eläkevakuutus maksut joita ei kukaan saa koska kuolee ennen kun ikää on nostettu. Et turhaa on maksaa eläkemaksuja.

Vierailija
16/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kertoo että sun sukkahien haju ja kainalot sekä hengitys haisee hirveelle älä liiku toisten lähellä hei oikeesti ja bussin kaasuhaju ja kauheet mausteet löyhkää. Toi hien haju.....huumepiippu se vasta haisee.

Vierailija
17/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kellottaa*

Vierailija
18/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä vaikka jenkeissä lääkärissä, niin huomaat, mistä on kyse.

Mitä tekemistä jenkkilällä on sen tosiasian kanssa ettei Suomessa todellakaan ole _ilmainen_ terveydenhuolto?

Vierailija
19/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs alkoholistit, huumeidenkäyttäjät, irtoseksiä harrastavat, urheiluhullut, ne jotka elävät liian terveellisesti(pahentaa stressiä), työttömät, lapsettomat, ne joilla on lapsia, sohvaperunat, autoilijat, jalankulkijat, kaupungissa asuvat (esim.saasteet), maalla asuvat (esim.karhu voi syödä tai voi saada myyräkuumeen)? Lista on loputon.

Vierailija
20/27 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samallainen juttu kuin se että Suomessa ei koululaisilla ole läksyjä, jokaisella on oma lääkäri eikä Suomessa ole korruptiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme