Nainen, kuvaile tunnetta kun koet itsesi halutuksi
Milloin olet viimeksi kokenut? Mikä aiheutti? Äkillisesti vai pitkään kestävä? Mitä vaikutuksia?
Kommentit (18)
Aivan kuin vaatteeni putoaisivat yltäni ja kiimasta singahtelevat feromonini lennähtäisivät miehen sieraimiin.
NUUH.
Hänen pupillinsa laajentuvat ja hän ottaa askeleen kohti. Voimakkaalla otteella hän kaataa selkäni kaarelle ja upottaa so
Mietin ja mietin, mutta en muista olenko kokenut tuollaista tunnetta ulkoa päin? Minulle tunne omasta haluttavuudesta tulee sisältä, kun minulla on itselläni itsevarma, kevyt ja seksikäs olo.
Toki se vain lisääntyy, kun flirttailen viehättävien miesten kanssa tms. Ihastuessa taas päinvastoin lässähtää, en koe oloani hyväksi jos minulla on suuremmin tunteita miestä kohtaan. Tulee epävarma ja surkea olo.
Eipä tuo nyt naiselle mikään kummoinen kokemus ole.
Paljon hienommalta tuntuu, kun joku aidosti välittää.
Kun mies katselee silleen pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja mietin, mutta en muista olenko kokenut tuollaista tunnetta ulkoa päin? Minulle tunne omasta haluttavuudesta tulee sisältä, kun minulla on itselläni itsevarma, kevyt ja seksikäs olo.
Toki se vain lisääntyy, kun flirttailen viehättävien miesten kanssa tms. Ihastuessa taas päinvastoin lässähtää, en koe oloani hyväksi jos minulla on suuremmin tunteita miestä kohtaan. Tulee epävarma ja surkea olo.
Jep, isoa osaa näyttelee se, että haluaa itse.
Miehellä näyttää olevan hyvä draivi ja jaksaa vaikka koko yön. Venytän ja kiusoittelen Annan välillä levätä.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies katselee silleen pitempään.
Tämä.
Itse teossa on selvää, milloin on haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Itse teossa on selvää, milloin on haluttu.
Mulla ei siinä itse teossa ole oikein minkäänlaista oloa, kun siihen hetkeen vaan sulaa sillä tavalla ettei ajattele mitään.
Välillä epämiellyttävää jos kokee vieraiden tungettelevien katseiden alla olevansa haluttu. Kun on haluttu oman rakkaansa taholta se tuntuu siltä: halutulta. Joskus intohimoiselta, aina rakastetulta, ihailulta, arvostetulta, kunnioitetulta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/52506414-e6d5-4548-8e08-0e237abf2d60
Nyt sit laittovat kikkeliaidan
Joskus olen kokenut ja se on aikaansaanut, että olen alkanut vastaavasti haluta ko miestä.
Aloin itkeä. Kiitos, ihana keskustelunavaus.
Äkillinen tilanne mutta en voi kertoa enempää. Hymy, katse, lämmin äänensävy.
En ole koskaan kehdannut tuntea, se on väärin