Montako laskiaispullaa olet jo syönyt?
Tällä viikolla laskiaissunnuntai ja ensi viikolla laskiaistiistai.
Montako pullaa mennyt jo tänä vuonna?
Kommentit (45)
En syö ollenkaan pullia
Ostan lihapiirakoita ja täytän ne aurajuustolla, cherrar juustolla, punasipuli renkailla, burgeri ja valkosipuli kastiketta, kurkkusalaattia ja tomaatti siivuilla ja mietoja pepperooneja sekä jäävuorikaalia tai jotain muuta vihreetä lehteä väliin.
Nämä ovat mieheni herkkua ja ja jos jää aamuksi jääkaappiin muutama niitä niin ne ovat sieltä kaikki häipyneet aamupalalle.
Nyt mennyt jo 8kpl. Kaikki tuoreita paikallisten leipomoiden laadukkaita pullia.
ap
Kaksi söin tänään kun tytär 12v leipoi pullaa.
Vierailija kirjoitti:
En syö ollenkaan pullia
Ostan lihapiirakoita ja täytän ne aurajuustolla, cherrar juustolla, punasipuli renkailla, burgeri ja valkosipuli kastiketta, kurkkusalaattia ja tomaatti siivuilla ja mietoja pepperooneja sekä jäävuorikaalia tai jotain muuta vihreetä lehteä väliin.
Nämä ovat mieheni herkkua ja ja jos jää aamuksi jääkaappiin muutama niitä niin ne ovat sieltä kaikki häipyneet aamupalalle.
No kai nuo nyt olisivat kenen tahansa herkkua.
Toistaiseksi 0, mutta tänään on tarkoitus päivällisen jälkeen syödä yksi. Toinen mahdollisesti tiistaina, mutta voi jäädä syömättäkin.
Kolme, löytyi jo laputettuina lähikaupasta. Mantelimassalla, lisään itse mansikkahilloa ja kaavin liian kermavaahdon pois.
2 pientä itsetehtyä. Syödään kertaalleen laskiaisena.
Joskus lapsena olen syönyt, en tainnut tykätä kun sen jälkeen en ole syönyt.
Olen 55v.
En syö pullaa, en tykkää. Joten 0.
Varmaan lähemmäs 10 kun tein niitä ekan kerran jo kuukausi sitten.