Mitä välttelet juuri nyt roikkumalla AV:lla?
Itselläni tentti huomenna, mutta ei vaan jaksaisi enää lukea...
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opinnäytetyötä AMK
Kohtalotoveri!
t. se jolla huomenna ohjaajatapaaminen
Otan osaa. Minulla tuo on jo onneksi takana. Kamalaa oli, kun koko homma on turhaa ja tietää sen koko ajan.
Suihkuun menoa ja sen jälkeen pitää käydä kaupassa
Sängystä ylösnousua. Alkoi tuossa aiemmin huippaamaan erityisen paljon ja sen jälkeen olen ollut makuulla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minun pahin. Siihen samaan kun lisää roskien viennin voi mennä parikin päivää hyvinkin ennen kuin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minun pahin. Siihen samaan kun lisää roskien viennin voi mennä parikin päivää hyvinkin ennen kuin onnistuu.
Säälittävää. Ja tuommoset vielä ulisee että pitäis saada lisää työttömyystukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua ihan sairaudestakin. t. entinen masentunut
Istun paskalla samalla kun selaan palstaa.
Odottelen että mies lopettaa työt ja saan alkaa laittamaan ruokaa. Valmistelut tehty joten vartissa valmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätyö on mahdollistanut etten tapaa ihmisiä juuri lainkaan enää ja niitä vähiäkin kontakteja viivyttelen niin pitkään kuin pystyn. Työt teen ja muun ajan lähinnä lojun sängyssä. Joko lähikaupassa ja samalla tosiaan roskat tai oven taakse tilattuna ruuat. Siinäpä ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua ihan sairaudestakin. t. entinen masentunut
Skitsofreniaa sairastava sisareni käyttäytyy juuri noin. Pelkää ja karttaa vieraita ihmisiä parhainakin päivinä.
Kotitöitä, ruoanlaittoa, elämää yleensä.
Koulutehtäviä, ajattelin pitää vähän taukoa ja lepuuttaa aivojani täällä. Olisi kyllä fiksumpaa mennä vaikka ulos kävelylle, mutta siellä sataa räntää ja olen muutenkin totaalisen väsynyt liikkumaan läppärin äärestä paria metriä kauemmaksi.
Pitäisi mennä laittamaan ruokaa. Onneksi tällä kertaa vain itselleni, joten itse kärsin roikkumalla täällä.
Kasvillisuuden suunnittelua rakenteeltaan valmiiseen pihasuunnitelmaan.
Kohtalotoveri!
t. se jolla huomenna ohjaajatapaaminen