Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sais hyviä mummiksia? Eli korkeavyötäröisiä shortsimallisia naisten alushousuja

Vierailija
16.02.2023 |

Tän tyyppisiä https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/Alusasut/Alushousut/shorts/shorts-…

MUTTA
- ei pilluun porautuvaa keskisaumaa
- hengittävä materiaali, joka on hyvä alapään hygienialle

Plussaa, jos väri on jotain punaiseen taittavaa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanu bonprix'ltä. Ovat mummupöksyjä, mutta mukavia ja kestäviä. https://www.bonprix.fi/tyyli/pitkat-korkeavyotaroiset-alushousut-4-kpl-…

Jos on vähänkin vatsaa eli omenavartalo, niin vyötärö noissa jää liian alas 🤷

Jotkut äitiysalkkarit voisi olla omenavartaloiselle hyvät 🤔

Äitiysalkkarit on jo liian tilavat eikä tue yhtään tuota alaröllykkää joka roikkuu velttona. Ja tuollaiset matalat alushousut on ihan mahdottomat kun tuo sama saakelin alaröllykkä muljahtaa sen vyötärönauhan yli..

Vierailija
62/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset vaan eikä mitään mummiksia.

https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/Alusasut/Alushousut/string/stringi…

Miksi laittaisin aamulla tuollaiset töihin vaatteiden alle? Naru persvaossa palaveriin, työkaverit varmaan kysyis onko joku hätänä kun oot niin vakavana

Olet käyttänyt väärän kokoisia stringejä.

Minulta ei löydykään muita kuin stringejä ja jos koitan ns tavallisia niin tuntuvat ahdistavilta ja hiostavilta.

Mulla on ollut vaikka millaisia stringejä ja ei ne oo ikinä hyviä. Aina jostain puristaa, mutta sitten ne on toisesta kohtaa liian isot. Jos tahtoo semmoset että ne ei uppoa lantioon ja tee muhkuroita, niin sitten ne nousee kainaloihin asti tai se takapuoleen tuleva naruosa jää löysäksi ja roikkuu. En tajua millaiset niiden pitäisi olla että ne olisi mukavat päällä.

Olisiko painon erot syynä? Minä olen 167cm/52kg joten varmaan tuosta syystä eivät pureudu narut mihinkään.

Mä oon 163 ja 59 kg, joten en usko, että vaikka mulla hivenen enemmän onkin painoa, että tämä olisi syy. Kun ne L-kokoiset siis olisi muuten mun mielestä hyvät noin niinkun sen suhteen että ne uppoa mun lantioon, mutta sitten ne on muuten taas isot.

Persvaon parkkiintumisen asteesta on asia kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista työtä v. 1909.

https://tamsilk.fi/products/v-pun-1

Vierailija
64/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.lindex.com/fi/p/6220781-70-valkoinen-bokserit-high

Noissa on aika lyhyet lahkeet boksereiksi, mutta ei ole tarvinnut kaivella mistään. Vaihdoin sloggeista noihin.

On lyhyet lahkeet ja myös aika matalan näköinen vyötärö. Mun vartalonmallilla nuo olis hipsterit ja valuisivat alas todella ärsyttävästi käytössä.

Vyötärö on yllättävän korkea päällä. Minä olen pitkäselkäinen ja housujen kanssa on aina ongelma, että on tarpeeksi korkea vyötärö, noissa on tosi hyvä, ainakin minun ei-niin-standardi vartalolleni. Minun rakenteellani nuo ovat kuin normaalivyötäröiset muilla. Normaalit ovat minulla hipstereitä ja hipsterit ovat sitten jossain vesirajan alla seikkailevia. Nuo lahkeet ovat kyllä lyhyet, peittävät kyllä pakarat kunnolla ja menevät niiden alle.

H&M:llä oli varmaan vielä vuosi sitten tosi korkeita (jopa minun mittakaavallani) puuvillaboksereita, joissa oli lahjettakin, mutta niitä ei enää löydy valikoimasta. Alesta tilasin silloin muutamat. Mieheni aina naureskelee lähes rinnan alle yltäviä alkkareita. Housujen kanssa käyttäessä niistä jää aina kangasta vaikka kuinka paljon esille housun vyötärön yläpuolelle.

Vierailija
65/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaniemen kauppahallista.

Vierailija
66/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kun 100% puuvilla ,myös viskoosi. ei yhtäänelastaania saa olla.

Vierailija
67/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.lindex.com/fi/p/6220781-70-valkoinen-bokserit-high

Noissa on aika lyhyet lahkeet boksereiksi, mutta ei ole tarvinnut kaivella mistään. Vaihdoin sloggeista noihin.

On lyhyet lahkeet ja myös aika matalan näköinen vyötärö. Mun vartalonmallilla nuo olis hipsterit ja valuisivat alas todella ärsyttävästi käytössä.

Vyötärö on yllättävän korkea päällä. Minä olen pitkäselkäinen ja housujen kanssa on aina ongelma, että on tarpeeksi korkea vyötärö, noissa on tosi hyvä, ainakin minun ei-niin-standardi vartalolleni. Minun rakenteellani nuo ovat kuin normaalivyötäröiset muilla. Normaalit ovat minulla hipstereitä ja hipsterit ovat sitten jossain vesirajan alla seikkailevia. Nuo lahkeet ovat kyllä lyhyet, peittävät kyllä pakarat kunnolla ja menevät niiden alle.

H&M:llä oli varmaan vielä vuosi sitten tosi korkeita (jopa minun mittakaavallani) puuvillaboksereita, joissa oli lahjettakin, mutta niitä ei enää löydy valikoimasta. Alesta tilasin silloin muutamat. Mieheni aina naureskelee lähes rinnan alle yltäviä alkkareita. Housujen kanssa käyttäessä niistä jää aina kangasta vaikka kuinka paljon esille housun vyötärön yläpuolelle.

Mulla on kahdet tuon tyyppiset alushousut kuin Lindexin linkissä, mutta ostettu Prismasta. Ihan ok päällä, mutta vikana on se, että lahkeensuut ovat liian lörpöt ja ne pikkuhiljaa hilaa ittensä persvakoon (ihan oikean kokoiset ovat). Aamulla on aina kiva kaivella alkkareita jostain syvältä "aukoista", kun pyöriessä ne ovat menneet ihan vinksin vonksin päällä (ja en osaa nukkua ilman alushousuja). Linkissä olevat näyttää just siltä, että kävisi samoin. 

Eli ainakin mulle vinkit noista kunnon lahkeellisista on hyviä, koska juuri sellaiset tarvitsisin yökäyttöön. Ei enää etsimistä aamulla, eikä myöskään saumojen porautumista nivusiin. 

Olisi ihan kiva, että tekisivät vielä haarakiilasta leveän (ja tuplakangas osiosta tarpeeksi pitkän), eikä sellaisen, että puolet alapäästä roikkuu ulkona sivuilta. Toki pitäisi olla joka alapäälle sopivia, koska taas pienen alapään omaavalle on varmaan hankalaa käyttää leveää haarakiilaa. Mutta toiveunta varmaan on, että vielä joskus löytyisi täys kymppi alkkarit. 

Vierailija
68/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkeistä ja linkkauksista. Ei vielä omiin tarpeisiin sopivia löytynyt, mutta ehkä joku muu löysi. Moni täällä ei ymmärrä käsitettä korkea vyötärö tai hengittävä materiaali. Villa on toki hengittävää, mutta sitä ei voi pestä 60 asteessa.

Harmillisen usein noi on valkoisia, jotka eivät sovi hedelmällisessä iässä olevalle naiselle. Lisäksi useimmissa on vain isompia kokoja saatavilla. Pitänee ostaa ompelukone ja opetella tekemään itse.

Vierailija
69/69 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vinkeistä ja linkkauksista. Ei vielä omiin tarpeisiin sopivia löytynyt, mutta ehkä joku muu löysi. Moni täällä ei ymmärrä käsitettä korkea vyötärö tai hengittävä materiaali. Villa on toki hengittävää, mutta sitä ei voi pestä 60 asteessa.

Harmillisen usein noi on valkoisia, jotka eivät sovi hedelmällisessä iässä olevalle naiselle. Lisäksi useimmissa on vain isompia kokoja saatavilla. Pitänee ostaa ompelukone ja opetella tekemään itse.

Ja siis Ap täällä huhuilee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän