Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En lähde ryyppäämään ja sitten syrjitään

Vierailija
16.02.2023 |

Olen muutamassa opiskelupaikassa ja duunissa saanut ryhmältä/työporukalta kutsun lähteä viihteelle ryyppäämään, ja olen aina kieltäytynyt kohteliaasti, eikä kukaan ole sen jälkeen pyytänyt uudestaan, saati juttele kanssani, kuten ennen viihteelle pyytämistä niitä näitä.
Että mikä yhdessä ryyppäämisessä niin sitoo ryhmiä yhteen, että pitää kieltäytyjät jättää jatkossa ulkopuolelle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan juonti kuuluu Suomalaiseen weetee kulttuuriin.

Vierailija
22/26 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan juonti kuuluu Suomalaiseen weetee kulttuuriin.

Asia ei ole näin mustavalkoinen. Alkoholia kulutetaan kaikissa sosioekonomissa ryhmissä. Samoin alkoholismia ilmenee kaikissa ryhmissä. Erityisesti paremmin toimeentulevilla se hiipii elämään ihan yllättäen päivällisviinien säännöllisyyden kautta.

"Alemmissa sosioekonomisissa ryhmissä on yleisempää pidättäytyä kokonaan alkoholin käytöstä. Toisaalta alkoholin liikakäyttö sekä humalakulutuksen että suurten viikkokulutusmäärien muodossa on myös yleisempää. Ylemmissä sosioekonomisissa ryhmissä taas käytetään alkoholia useammin kuin alemmissa.

Sosioekonomisten ryhmien väliset erot alkoholinkäytön aiheuttamissa haitoissa ovat suuremmat kuin erot käyttötavoissa. "

https://thl.fi/fi/web/hyvinvointi-ja-terveyserot/eriarvoisuus/elintavat…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujuta niiden tietouteen huhu että ryypiskelet kotona yksin niin alkavat kiinnostua. Sitten kun on tapaaminen niin sanot että ei nyt tällä kertaa viitsi kuin yhden ottaa kun on jo ryypiskellyt eilen tarpeeksi tms.

Vierailija
24/26 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän känniääliöt juovat maksansa!

Vierailija
25/26 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis halua lähteä ollenkaan viihteelle vai alkoholiko se on se ongelma? Voihan sitä lähteä ilman alkoholiakin ja pitää hauskaa. Jos meno äityy muilla liian villiksi illan mittaan, niin lähtee sitten itse kotiin.

Mutta jos et tosissaan halua lähteä, niin eihän sua edes kannattaisi kutsua uudestaan mukaan. Ehdota itse vastaavasti jotain muuta tekemistä.

Vierailija
26/26 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypätessä ei halua raittiuskerholaisia viereen istumaan ja tuomitsemaan hiljaa ivallinen hymynkare omissa paremmissa suupielissään. Koska itse tietää, miten tyhmältä se känniördäys näyttää, joten on kivointa että kaikki ovat samassa veneessä. Miksi siis kutsua heitä mukaan, eivät lähde ja jos lähtevät, ei heillä ole hauskaa ja latistavat muidenkin kännistä ilonpitoa.

Näin se vaan menee, en minä näitä sääntöjä keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan